سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۵

با وجود مخالفت محافل اصولگرا؛ خودروهاي ويژه فيلم «لاله» هم ساخته شدند

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 244846
به رغم مخالفت هاي محافل اصولگراي فرهنگي و هنري و نيز كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، فيلم لاله، مراحل پيش توليد را سپري مي كند.
به گزارش جهان، يك منبع موثق در مجلس شوراي اسلامي به کیهان گفت: با وجود مخالفت با ساخت فيلم لاله به دست كارگردان هاليوودي، اين فيلم مراحل پيش توليد را سپري مي كند.

وي افزود: چند دستگاه خودروي هدف نياز فيلم ياد شده، در يكي از شركت هاي خودروسازي داخلي توليد شده است و آماده بهره برداري است.

در همين حال سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: نظرات اين كميسيون در خصوص پروژه لاله به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ارجاع شده و منتظر تصميم گيري اين نهاد هستيم كه در صورت عدم تبعيت از تصميم اين كميسيون از اهرم نظارتي خود استفاده خواهيم كرد.

حجت الاسلام سيدعلي طاهري نماينده گرگان و آق قلا با اشاره به پيگيري پرونده پروژه لاله در كميسيون فرهنگي مجلس گفت: در حال حاضر پرونده «پروژه لاله» از طريق كارگروه رسانه و هنر اين كميسيون در حال پيگيري است.

وي تصريح كرد: اين كميته نظرات خود را به مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي انتقال داده و منتظر تصميم اين وزارتخانه در خصوص اين پرونده هستيم كه اميدواريم نظرات اعلام شده اعمال شود.

سخنگوي كميسيون فرهنگي مجلس خاطرنشان كرد: در صورتي كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به توصيه هاي اين كميسيون توجه نكند از اهرم نظارتي خود استفاده خواهيم كرد كه به منزله ارسال گزارش تخلف اين وزارتخانه به مراجع قضايي است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این فیلم ضد ارزشی است.لطفا جهت جلو گیری اقدام نمائید.
Iran, Islamic Republic of
زیر سر جریان انحرافی است
Iran, Islamic Republic of
جالب است مجلس می خواهد حتی مجوز ساخت فیلم ها را هم با آرای مجلس تعیین کند!!! اعطای مجوز و امور اجرایی مثل این علیرغم اختلاف نظرهایی که با فیلم دارند در حیطه مجلس نیست و در اختیار دولت است؟؟؟ در کجای دنیا و در کدامین برهه تاریخی نماینده مجلس به ساخت یک فیلم یا اعطای مجوز به یک سناریو ایراد قضایی گرفته اند
Iran, Islamic Republic of
يعني توي اين مملكت هر كي هر كاري ميخواهد بكنه بايد از محافل اصولگرا اجازه بگيره؟
Iran, Islamic Republic of
فیلم مستهجن و ضد دین و ضد خداو پیامبر که نیست ،فقط یه فیلم ورزشیه جانم