سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

مهدی هاشمی همچنان از دانشگاه آزاد حقوق می‌گیرد!

شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 244808
منابع مطلع در دانشگاه آزاد اعلام کردند که حقوق مهدی هاشمی رفسنجانی قطع نشده است.
به گزارش جهان به نقل از «فاطر»، منابع مطلع در دانشگاه آزاد می‌گویند ‌مهدی هاشمی رفسنجانی همچنان از این دانشگاه حقوق می‌گیرد.
 
برخی سایت‌های خبری ایران، پیش‌تر گزارش دادند که مهدی هاشمی رفسنجانی ماهانه ۱۴ میلیون تومان از دانشگاه آزاد حقوق می‌گرفته است.
 
بر اساس گزارش این سایت‌ها، «‌مهدی هاشمی ‌ماهیانه بابت حقوق و حق ماموریت مبلغ ۳۲۰۰ پوند همراه با ۴ میلیون تومان دریافت می‌کرده که با محاسبه قیمت پوند در بازار ارز تهران که بیش از ۳هزار تومان است، وی جمعاً ماهانه حدود ۱۴ میلیون تومان دریافت می‌کرده است».
 
فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد چندی پیش اعلام کرد که مهدی هاشمی به عنوان یکی از کارمندان واحد آکسفورد از دانشگاه آزاد حقوق می‌گرفت.
 
مهدی هاشمی رئیس دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد بود که همزمان با آغاز دادگاه‌های رسیدگی به پرونده متهمان ‌اتفاقات سال ۸۸، از کشور خارج شد و به لندن رفت.
 
مهدی هاشمی در جلسات این دادگاه‌ها، ‌از سوی برخی متهمان، به پولشویی و دست داشتن در آشوب‌های سال ۸۸ متهم شده بود.
 
اما دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد علت سفر هاشمی به انگلستان را ‌«بازدید و رسیدگی دفاتر و شعبات دانشگاه آزاد ‌در خارج از کشور» اعلام کرد و از بازگشت قطعی وی به کشور بعد اتمام مأموریت سازمانی خود و پاسخگویی وی به مطالب مطرح شده در دادگاه‌ متهمان وقایع پس از انتخابات خبر داد.
 
با این حال عبدالله جاسبی‌ رئیس وقت دانشگاه آزاد در کنفرانسی خبری در دانشگاه آزاد واحد تبریز، هرگونه ارتباط سفر پسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با دانشگاه آزاد را رد کرده و گفته بود: «‌من به آقای مهدی هاشمی مأموریت ندادم و وی از طرف مدیریت دانشگاه حکم نداشته و بنده نیز حکمی به ایشان ندادم».
 
هاشمی رفسنجانی نیز در دیدار دانشجویان عضو جوامع اسلامی دانشگاه‌های خراسان و تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد که در آذرماه سال ۸۸ برگزار شد، با بیان اینکه «مهدی ما رفته خارج و خیالش از پرونده‌هایش راحت است»، گفت: «مهدی به سفر کاری رفته و این نیز مسئله عادی بوده است، ما ۶ دانشگاه در خارج داریم که الان مهدی رفته به لندن و بیروت برای سرکشی درحالی که بقیه‌ دانشگاه‌ها را هم هنوز سرکشی نکرده است، ‌الان هم در زنگبار ‌زمینی گرفته‌ایم که باید در آن دانشگاه بسازیم و هنوز کارهای ارمنستان و تاجیکستان و دبی نیز مانده است. ‌مهدی دائماً می‌خواهد بیاید، ولی من به او می‌گویم نیاید و کارهایش را انجام بدهد».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *