شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

نتانیاهو انکار کرد

جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 244606
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه شایعات شکل گرفته در اطراف وی، مبنی بر دخالت در تصمیم گیری های آمریکا را انکار کرد.
 
به گزارش جهان به نقل از مهر به نقل از رویترز، "بنیامین نتانیاهو" با رد دخالت خود در سیاست های امریکا آمریکا گفت : این شایعات بی اساس هستند زیرا آنچه مرا نگران کرده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیست بلکه فعالیت سانتریفیوژها در ایران است.
 
این در حالی است که نتانایهو در روزهای گذشته انتقادات تندی را از دولت آمریکا به دلیل خودداری کاخ سفید از همراه شدن با تل آویو برای ماجرا جویی علیه ایران، انجام داده بود.
 
براساس این گزارش، نتانیاهو خواستار شدت عمل آمریکا علیه ایران و همچنین تعیین خطوط قرمز علیه جمهوری اسلامی است اما "باراک اوباما" با اینگونه اقدامات علیه تهران مخالف است و همین امر موجب شده تا نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتقادات تندی را علیه کاخ سفید انجام بدهد.
 
در همین رابطه نتانیاهو شب چهارشنبه هفته جاری در تماس تلفنی با اوباما، درباره آخرین تحولات مربوط به پرونده هسته ای ایران با وی به رایزنی پرداخت.
 
مخالفت با ماجراجوئی های نتانیاهو علیه ایران فقط محدود به اوباما نمی شود بلکه تعدا زیادی از مقامات رژیم صهیونیستی از جمله "شیمون پرز" رئیس این رژیم، شائول موفاز، فرماندهان نظامی و .. نیز با سیاست نخست وزیر رژیم صهیونیسی علیه ایران مخالف هستند.
 
در همین رابطه امروز نیز "دان مریدور" معاون نتانیاهو در بخش اطلاعات و امور اتمی با انجام مصاحبه ای اعلام کرد که با تعیین خط قرمز در قبال برنامه هسته ای ایران مخالف است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *