شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

مخالفان قلعه نویی به کمک زلزله‌زدگان می‌روند!

جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 244583
سفر سرمربی سابق استقلال به آذربایجان برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی از مسیر تبریز، به یک شایعه نیز دامن خواهد زد؛ شایعه مذاکره با تراکتوری ها.
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، آخرین گروه از ورزشی ها فردا راهی مناطق زلزله زده می شوند تا کمک های خود و همچنین مبالغ و اجناسی که از مردم جمع کرده اند را به زلزله زدگان برسانند.

پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال به همراه دستیاران خود که جملگی از مخالفان امیر قلعه نویی هستند فردا با هواپیما راهی تبریز می شوند تا از آنجا زمینی به روستاهای زلزله زده آذر بایجان شرقی سفر کرده و ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان کمک های خود را به آنها اهدا کنند.

آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی که در مدرسه فوتبال پدرش محلی را برای جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته بود، در این سفر حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است که این افراد چندین میلیون پول نقد و مقادیری مواد غذایی، اجناس و پوشاک را خود به آذربایجان خواهند برد.

نکته جالب این سفر، به حضور کوتاه مدت مظلومی که از وی بعنوان جدی ترین گزینه برای جایگزینی اولیویرا سرمربی پرتغالی تراکتورسازی نام برده می شود، در شهر تبریز است، که برخی بر این شایعه که پرویز قصد دارد در این سفر یک روزه با تراکتورسازان نیز مذاکره کند دامن می زنند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *