جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

دزدان مخابراتی دستگیر شدند

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 244374
فرمانده انتظامي شهرستان شفت از دستگيري سارقان كابل‌هاي مخابرات در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ فرداد فكوري در گفت‌وگو با ايسنا،در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران انتظامي كلانتري مركزي شهرستان شفت حين گشت‌زني هدفمند پليسي در ساعت 2:30 بامداد فردي مشكوك را در حوالي دكل مخابراتي مشاهده و رفتار وي را زير نظر گرفتند.

فرمانده انتظامي شفت افزود: اكيپ‌هاي عملياتي پليس با مشاهده اين فرد كه از دكل مخابرات بالا رفته و قصد بريدن كابل مخابرات را داشت، عمليات خود براي دستگيري وي و همدستش كه در علفزارهاي اطراف مخفي شده بود را آغاز كرده و دو متهم را پس از دستگيري براي انجام تحقيقات بيشتر به مقر انتظامي منتقل كردند.

فكوري با بيان اينكه از علفزارهاي اطراف اين دكل مخابرات 351 كابل مخابرات، قيچي‌برش و ساير متعلقات آن كشف شد، اظهاركرد: متهمان كه معتاد به موادمخدر هستند پس از انتقال به مقر انتظامي در بازجويي‌ها به بيش از 12 فقره سرقت كابل مخابرات اعتراف كردند.

به گفته فرمانده انتظامي شهرستان شفت، متهمان پس از تشكيل پرونده براي ادامه روند رسيدگي به جرم روانه دادسرا شدند و با قرار صادره قانوني روانه زندان شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *