سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

بله! ما قصد اجرای مدل پوتین - مدودف را داریم، حرفی هست؟

سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب: 244240
احمدی نژاد اتفاقا چون آدم این بازیها نیست و اهل محافظه کاری هم نیست مورد هجوم است. احمدی نژاد از اول هم محافظه کار نبود. اگر بود که رای نمی آورد.
به گزارش جهان، یکی از وبلاگ های مرجع حامی جریان انحرافی در یادداشتی به عنوان "بله! ما قصد اجرای مدل پوتین - مدودف را داریم. حرفی هست؟"، نوشت: البته در دامنه افکار احمدی نژاد انحرافی مشاهده نمی شود. معمولا به زیر پا گذاشتن اصول و ارزشها انحراف می گویند که تاکنون چنین اتفاقی درمورد احمدی نژاد نیفتاده است. البته شاید تعریف اقتدارگریان از انحراف با تعریف ارائه شده متفاوت باشد. احمدی نژاد اتفاقا چون آدم این بازیها نیست و اهل محافظه کاری هم نیست مورد هجوم است. احمدی نژاد از اول هم محافظه کار نبود. اگر بود که رای نمی آورد.
 
این وبلاگ نوشته است: رییس جمهور می خواهم با اخلاص همیشگی شان خود را برای نبرد آتی آماده و به فردی انقلابی تر از خود فقط اشاره نمایند تا بار دیگر حماسه سوم تیر را تکرار کنیم . احمدی نژاد عزیز بی صبرانه منتظر مدودف شما هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *