دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳۳
با هدف نجات بی‌بی‌سی فارسی از بحران کنونی صورت می گیرد؛

همکاری یک عضو شورای شهر تهران با سرویس انگلیس

دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 243945
گزارش های دریافتی جهان حاکی از واگذاری یک ماموریت انگلیسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به برخی مهره های داخلی جریان فتنه برای حمایت از رسانه های وابسته این کشور از جمله بی بی سی و همچنین تقویت آنها به شیوه های مختلف است.
همکاری یک عضو شورای شهر تهران با سرویس انگلیس
به گزارش سرویس سیاسی جهان، از جمله یک گزارش دریافتی نشان دهنده آن است که سرویس انگلستان (MI6) از طریق چند واسطه با یکی از اعضای شورای شهر تهران که همسر وی دارای تردد مکرر به لندن است، ارتباط گرفته و چند ماموریت مهم برای وی در نظر گرفته است.

نخستین ماموریت در نظر گرفته شده برای وی تامین مالی مرتبطین شبکه بی بی سی فارسی است زیرا اکنون این شبکه شبه رسانه ای برای دسترسی به آنها در داخل کشور دچار مشکل جدی است.

بر پایه این گزارش، این فرد تا کنون به دفعات بسته های نقدی مختلف در اختیار کسانی قرار داده است که منتظر دستخوش دولت انگلیس و شبکه بی بی سی بابت پروژه هایی بوده اند که برای این شبکه به انجام رسانده اند.

ماموریت دوم این شبکه تلاش برای شایعه سازی به منظور ایجاد شبهه و شائبه در رویگردانی عمومی و تنفر مردم از شبکه بی بی سی فارسی است. از جمله اینکه به این فرد ماموریت داده شده است با مصاحبه های متعدد بحث ضرر بهداشتی و پزشکی ارسال پارازیت بر روی برنامه های ماهواره ای را مطرح کرده و زنده نگه دارد و کم شدن رونق بی بی سی در بین مردم ایران را به ارسال پارازیت نسبت بدهد؛ بر همین اساس وی اخیرا به دو اقدام دست زده است.

نخست سعی کرده به مناسبت های مختلف و از جایگاه به اصطلاح عضو شورای شهر تهران دائما نسبت به ضرر بهداشتی پارازیت های کذایی برای سلامتی مردم مصاحبه کند و دوم، از برخی مرتبطان خود از جمله چند چهره دیگر وابسته به جریان فتنه و برخی خبرنگاران وابسته به روزنامه های اصلاح طلب خواسته است که در تداوم این بحث به او کمک کنند.

این در حالی است که اولا تا امروز حتی یک متخصص فنی معتبر نتوانسته اصل وجود این پارازیت های ادعایی را تایید کند و ثانیا هیچ متخصص پزشکی هم هرگز استدلال روشن و متقاعد کننده ای در اثبات مضر بودن اختلالات موجی در پخش برنامه های رادیو و تلویزیونی –که همه آنها امواج با برد بلند هستند- ارائه نکرده است؛ که حتی اغلب متخصصان عقیده دارند کلیه این بحث ها سیاسی است و ادعاها درباره ضرر پزشکی امواج با طول موج بلند درست مثل این است که کسی ادعا کند امواج رادیویی که تمام فضای اطراف ما را آکنده، سرطان زاست!

این در حالی است که برخی کارشناسان می گویند اساسا تمام این بحث ها عملیات روانی است چرا که بحران مخاطب شبکه هایی مانند بی بی سی اساسا ربطی به موضوعات موهومی مانند پارازیت ندارد بلکه در اصل محصول دو عامل است.

نخست تنفر تاریخی مردم ایران از انگلیس و هر پدیده دست ساز انگلیس است که با روشن شدن ماهیت فاسد برخی عوامل و گردانندگان آن مضاعف هم شده است.

عامل دوم بی اعتباری روز افزون این شبکه در اثر تولید مکرر عملیات روانی به جای خبر است که ظاهرا باعث شده حتی مسئولان خود بی بی سی هم به این نتیجه برسند که این شبکه به لحاظ سیاسی موفق نیست و در نتیجه ثقل حمایت های دولت انگلستان و سرویس های جاسوسی آن به سمت شبکه هایی مانند من و تو و سرویس های جاسوسی- رسانه ای مانند رویترز رفته است.

در همین راستا حتی به بی بی سی هم فشار آورده اند که حجم برنامه های لهو و لعب و فساد انگیز خود را به طور روز افزون گسترش دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت
Iran, Islamic Republic of
بی بی سی ملکه!
Iran, Islamic Republic of
رسانه دولت انگلیس دمت رو بذار رو کولت و برو
راسته میگن بی بی سی برای هر خبر ویژه ده هزار یورو میده؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر بی بی سی
Netherlands
بی. بی. سی. فارسی باید تعطیل بشود و در صورتی که مردم ایران بخواهند بالاخره تعطیل خواهد شد. کافی است مردم ایران بهش بی اعتنایی کنند. بالاخره انگلیسی ها به این نتیجه خواهند رسید که پولشان را در این شبکه بیخود هدر می دهند و تعطیلش خواهند کرد و بهایی های شاغل در آن هم بیکار خواهند شد.
الان لابد هیچکس نفهمید منظور شما .........
Iran, Islamic Republic of
سلام عليكم
آقا اسمهاشون رو بگید
Iran, Islamic Republic of
خب یکی بیاد شفاف در این باره توضیح بده
Iran, Islamic Republic of
پزشک هایی که شما نظرشون و میخواهید احتمالا دکتر افتخاری هستند نه دکتر واقعی ...
اصلاح طلبان لیاقت حضور در انتخابات را ندارند
Iran, Islamic Republic of
لطفا با اسم خبر داده شود. ما که این فرد و نمی شناسیم.
جهان نیوز با اسم طرف رو بنویسید اگر مدرک دارید یا اگر براساس حدث و گمان میگویید لطفا خبررا نزنید
Iran, Islamic Republic of
یعنی هر کسی بگه پارازیت واسه مردم ضرر داره نماینده انگلیس هست؟
United States
اگر حرفش غلط است شما درستش را بگویید . هر که با شما مخالف بود می شود عامل انگلیس .
نفی واقعیت با برخورد قانونی وهرنوع کار مخالف با منافع ملی تفاوت دارد
Germany
سرویس -جاسوسی وخرابکاری- انگلستان (MI6)
بی بی سی با کمبود سوژه مواجه شده
پارازیت کذایی؟!
بی بی سی خجالت
United States
پاارازیت یعنی چی؟
Iran, Islamic Republic of
برای دوستانی که به دنبال اطلاعات در مورد ارتباط پارازیت و سلامتی انسان می گردند:
https://www.jahannews.com/vdcc01qi12bq0o8.ala2.html
Iran, Islamic Republic of
بایستی باقاطعیت جلوی زیادی خواهی این استکبار پیر گرفته شود.
واله ما هم نفهمیدیم چرا فقط دم انتخابات که میشه ، ..........برای حضرات اینقدر مهم میشه ....!؟؟
Iran, Islamic Republic of
يه ذره وجدان هم چيز بدي نيست.
United Arab Emirates
واقعا که...
متاسفم
Iran, Islamic Republic of
"تا امروز حتی یک متخصص فنی معتبر نتوانسته اصل وجود این پارازیت های ادعایی را تایید کند" بابا مرگ بر بی بی سی ولی وجود پارازیت و یعنی شما باور ندارید؟
آیا واقعا امواج پرقدرت الکترو مغناطیس برای مردم مضر است یا خیر ؟
مثل اینکه باز بوی انتخابات به دماغ بعضی ها خورده.....
.... و جاسوس پيدا ميكنید؟ مباركه!
چرا این فرد خائن را به مردم معرفی نمی کنید؟البته ما که میدانیم یکی از ان ...... لانه کرده در شورای شهر است ولی دقیق تر معرفی اش کنید.
United States
پارازیت که هست اما ضررشو تا حالا هیچکس ثابت نکرده فقط میگن جهت پیش گیری سعی کنین کمتر با امواج الکترومغناطیس ور برین!
گوشی موبایل قدرت موجی که به مغز میرسونه صدها برابر پارازیت ویا هر منبع موج راه دور دیگه است!
عضو شورای شهر یا هرکس دیگه حق نداره حتی حرف حقش را از زبان بیگانه بیان کنه ولو از حرف نزدن بمیره ،این اصل اساسی مصلحت نظامه که متاسفانه برخی مسولان ...مصلحت شناس نیز گاهی برای مقاصد سیاسیشون به ان پایبند نمی شوند