جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

رکورد زدن اعراب در شبکه‌های غیراخلاقی

دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 243923
سرمایه گذاران و ثروتمندان عرب با مالکیت ۳۲۰ شبکه ماهواره ای غیراخلاقی، به رقیب جدی صهیونیست‌ها در این زمینه تبدیل شده اند.
به گزارش جهان بهنقل از شبکه العالم، روزنامه اسکاتلندی "ترین" فاش کرد، شبکه های غیراخلاقی بسیاری از ثروتمندان و سرمایه گذاران عرب را به خود جلب کرده به صورتی که آنها با دراختیار گرفتن مالکیت ۳۲۰ شبکه غیراخلاقی فقط در ماهواره های اروپایی، صدها میلیون یورو در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند.

بر اساس این گزارش، ثروتمندان عرب اکنون به رقیب جدی سرمایه گذاران صهیونیست که فقط ۳۰ شبکه غیراخلاقی دارند، تبدیل شده اند؛ و به نظر می‌آید در این بین فقط جوانان عرب هدف گرفته شده اند، چراکه حتی مخاطب شبکه های غیراخلاقی صهیونیستی بیشتر کشورهای عربی هستند.

این روزنامه اسکاتلندی با اشاره به سرمایه گذاری ثروتمندانی از قطر، لبنان، مغرب، تونس، و الجزایر تأکید کرد، در این بین مصری ها بیشترین سرمایه گذاری را کرده اند، چرا که بیش از ۱۵ مصری مالکیت ۵۶ شبکه ماهواره ای غیراخلاقی را در اختیار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *