شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

رئيس مجلس چين به تهران سفر مي‌کند

جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 243382
معاون‌ امور بين‌الملل مجلس شوراي اسلامي از سفر رئيس مجلس چين به تهران خبر داد و گفت: اين سفر در راستاي ارتقاي سطح روبط پارلماني دو کشور و مسائل روز بين‌الملل صورت مي‌گيرد.
به گزارش جهان، حسين شيخ‌السلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از سفر رئيس مجلس چين به تهران خبر داد و گفت: "ووبنگائو" رئيس مجلس چين در راس هيئتي يکشنبه‌ شب (نوزدهم شهربور ماه) وارد تهران خواهد شد.

وي تصريح کرد: اين سفر در راستاي ديدار دوجانبه با علي لاريجاني رئيس مجلس کشورمان و ارتقاي سطح روابط پارلماني دو کشور صورت مي‌گيرد.

معاون امور بين‌الملل مجلس همچنين خاطر‌نشان کرد: در اين ديدار در خصوص موضوع سوريه و مسائل بين‌المللي روز جهان نيز گفتگو خواهد شد.

شيخ‌السلام تصريح كرد: ‌"ووبنگائو" در ادامه سفر به تهران با مقامات بلند پايه کشورمان از جمله محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور و علي‌اکبر صالحي وزير اور خارجه کشورمان نيز ديدار و گفتگو خواهد کرد.

وي گفت: ملاقات‌هاي رسمي رئيس مجلس چين با مقامات کشورمان از صبح روز دوشنبه ( ۲۰ شهريور ماه) ‌آغاز خواهد شد.

گفتني است چندي پيش رئيس مجلس سوريه هم در راستاي سفر به تهران با علي لاريجاني و برخي از مقامات بلند‌پايه کشورمان ديدار و گفتگو کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *