يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

بانوی کماندار ایرانی به یک‌چهارم رسید

جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 242154
بانوی کماندار ایرانی با شکست "ماریانجلا پرنا" از ایتالیا راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تیروکمان پارالمپیک 2012 لندن در بخش ریکرو انفرادی زنان کلاس W1/W2 شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، زهرا نعمتی که روز گذشته موفق شده بود رکورد پارالمپیک را در دور مقدماتی بهبود ببخشد، روز جمعه در "آرتیلاری باراکس" لندن با شکست "ماریانجلا پرنا"ی ایتالیایی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تیراندازی با کمان پارالمپیک لندن صعود کرد.
 
نعمتی حریف خود را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد. نماینده ایران فردا با "گیزیم گریسمن" ترکیه‌ای در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها دیدار می‌کند.
 
چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *