پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

من و سوریان 5 میلیارد جمع‌آوری کردیم

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 239925
عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر گفت: در صورت توافق مسئولان قصد داریم برای ساخت و ساز مسکن برای زلزله‌زده‌ها آذری اقدام کنیم.
به گزارش جهان، علیرضا دبیر در گفت‌وگو با فارس در خصوص همدردی با آذری‌های زلزله‌ زده اظهار داشت: این مکتبی است که الگوی ما جهان پهلوان تختی برای کشتی بنا گذاشته است و کشتی‌گیران در چنین مواقعی سردمدار این‌گونه رفتارهای اخلاقی هستند. پیرو راه و منش تختی ورود به چنین مواردی و کمک به زلزله‌زده‌هاست که این وظیفه اخلاقی برای جامعه ورزش و به ویژه کشتی است.
 
وی ادامه داد: روز گذشته من به همراه حمید سوریان به بازار تهران و صنف طلا‌فروشان رفتیم و به صورت مردمی مبالغی را جمع‌آوری کردیم. مبلغ جمع شده 5 میلیارد تومان است که در نوع خود برایم جالب بود چرا که با وجود مشکلات اقتصادی فراوانی که برای هموطنانم وجود دارد از نزدیک شاهد بودم که آنها برای کمک مالی از هیچ کوششی دریغ نکردند، به طوری که توجهی به مشکلات نداشتند و آنها این حرکت انسانی را بیش از هر مقوله دیگری مورد توجه قرار دادند. واقعا باید از بازاری‌‌های صنف طلا فروشان تشکر کنم که در این کار خیرخواهانه کمک کردند امیدوارم اصناف دیگر هم ورود کنند تا کارهای اساسی انجام دهیم.
 
عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر درباره کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان عنوان کرد: با توجه به ارزیابی‌ای که انجام دادیم شاهدیم اقلام مورد نیاز مانند پتو و مواد خوراکی با کمک مسئولان و مردم به آنها می‌رسد. نیاز اساسی را تهیه مسکن می‌دانیم به همین دلیل کمیته‌ای تشکیل دادیم تا بتوانیم پس از جمع‌بندی نهایی و بعد از آنکه هماهنگی لازم با استاندار انجام شد به آذربایجان برویم و ساخت و ساز را آغاز کنیم.
 
دبیر در پایان گفت: با توجه به ارزیابی‌ای که از شرایط منطقه داشتیم به نظر می‌رسد با بودجه به دست آمده 100 تا 150 واحد مسکونی می‌توان ساخت. بعد از فصل تابستان شرایط جوی آذربایجان رو به سردی می‌رود امیدوارم تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم صورت بگیرد. کمیته‌ ارزیابی که روز گذشته تشکیل شد بیش از چند ساعت زمان برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *