جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

دعوت قهرمان کشتي جهان از مردم

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب: 239836
قهرمان کشتی جهان از مردم کشورمان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ، امید نوروزی قهرمان کشتی المپیک ۲۰۱۲ با اشاره به اینکه ، به فرموده امام و رهبر معظم انقلاب روز قدس روز اسلام است گفت : من از مردم مسلمان و خداجو تقاضا دارم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش بگذارند.
امید نوروزی گفت : امیدوارم که شیرینی مدال های المپیک موجب غفلت از کمک به هموطنان زلزله زده آذربایجان نشود .
امید نوروزی قهرمان کشتی فرنگی المپیک لندن همچنین در پیامی تاکید کرد ، وظیفه هر ایرانی است که در این شرایط حساس به هم وطنان خود کمک کند و همه ما موظف به یاری زلزله زدگان آذربایجان هستیم.
وی افزود: وقتی تصاویر تأسف بار وضعیت مناطق زلزله زده را از طریق رسانه ها مشاهده می کنیم، به دور از انسانیت و مردانگی است که بخواهیم ساکت باشیم و از هموطنانمان حمایت نکنیم .
قهرمان المپیک لندن گفت : با هماهنگی هیأت کشتی استان قرار است، عصر امروز همگام با مردم نوع دوست و همیشه در صحنه شیراز در مرکز جمعیت هلال احمر حضور یابم و در کمک رسانی به مردم زلزله زده غرب کشور همراه باشم.
نوروزی در پایان از همه مردم شیراز خواست در یاری رساندن به هم میهنان عزیز در آذربایجان شرقی شریک باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *