جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تجلی ارادت شیعیان به امیرمومنان +عکس

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 238632
در ماه بافضیلت رمضان الکریم و همزمان با لیالی قدر و ایام شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی(ع) اراده مشتاقان و علاقمندان به ترویج فرهنگ علوی بر آن قرار گرفته تا با تمامی توان و با انجام خدمتی ناچیز به آستان ملکوتی آن حضرت در طرح توسعه حرم آن اسوه تقوا و عدالت شرکت نمایند.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، با اطلاع رسانی گسترده و فراگیر در مورد ساخت صحن حضرت زهرا(س) که با همکاری اپراتورهای ایرانسل و همراه اول در روزهای اخیر صورت پذیرفته هر روز به جمع شرکت کنندگان در این طرح مهم اضافه می گردد.


محبین اهل بیت علیهم السلام در جای جای میهن اسلامی می توانند با ارسال پیامک بدون متن به شماره 888 اپراتور همراه اول و 359 اپراتور ایرانسل و با دریافت اطلاعات نحوه واریز کمک های نقدی نسبت به واریز مبلغ موردنظر اقدام نمایند.
 

ضمنا شماره حساب های دریافت کمک های نقدی از طریق شبکه بانکی عبارت است از  حساب ویژه 110 بانک های ملی، صادرات و تجارت به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات و 112 بانک ملی به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *