جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

انتقال مهمات از تركیه به سوریه با آمبولانس

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 238631
یك نماینده مجلس تركیه با اعتراض به سیاستهای آنكارا برضد دمشق گفت: آمبولانسهای تركیه به گروه های معارض درسوریه مهمات نظامی منتقل می كنند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، شبكه تلویزیونی 'سی. ان .ان . ترك' ، 'مولود دودو' نماینده استان 'حاتای' واقع در مرز تركیه با سوریه كه از حزب مخالف جمهوریخواه خلق تركیه است گفت: دو روز پیش از روستاهای مرزی 'كوشاكلی'، 'حران' و 'بوكولمز' در مناطق مرزی تركیه با سوریه بازدید كردم،‌ شاهدان عینی در این مناطق گفتند كه ‌آمبولانس ها به سوریه مهمات حمل كرده و در بازگشت نیز مجروحان را به تركیه منتقل می كنند.
 
وی افزود: چنین اقدامی غیر قابل قبول است و اینگونه اقدامها بدون اطلاع دولت نمی تواند انجام شود و دولت 'رجب طیب اردوغان' نخست وزیر تركیه مستقیما در این اقدامات نقش دارد.
 
'مولود دودو' اضافه كرد،‌ برخی از مرز نشینان به وی گفته اند كه در این منطقه برخی از منازل به عنوان قرارگاه عملیاتی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
وی با انتقاد از اینكه ورود و خروج افراد در مرز تركیه با سوریه غیر قابل كنترل شده است افزود: دولت اردوغان در مدیریت بحران سوریه نتوانست موفق عمل كند و باید اشتباهات خود در این مورد را متوقف و پیش از آنكه زیان های بیشتری متوجه تركیه شود استعفا دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *