شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

گلابدره‌ای‌می‌گفت ما جوجه‌های‌جلال هستیم

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 238464
علیرضا قزوه گفت: زنده‌یاد محمود گلابدره‌ای یک نویسنده صاحب نام در مملکت ما بود خودش از اصطلاح اینکه ما «جوجه‌های جلال» هستیم، استفاده می‌کرد و ما بارها آن را شنیده بودیم.
به گزارش جهان، علیرضا قزوه در حاشیه مراسم تشییع زنده یاد سید محمود گلابدره‌ای درباره این نویسنده اظهار داشت: زنده‌یاد محمود گلابدره‌ای یک نویسنده صاحب نام در مملکت ما بود خودش از اصطلاح اینکه ما «جوجه‌های جلال» هستیم، استفاده می‌کرد و ما بارها آن را شنیده بودیم.
 
این شاعر در ادامه عنوان کرد: سال‌های 80 یا 81 که بنده در کانون‌های ادبی فرهنگسراها و شهرداری تهران مسئولیتی داشتم، ایشان هم به عنوان یک نویسنده در برخی از فرهنگسراها می‌آمد و به بچه‌های جوان با علاقه داستان درس می‌داد و در مجامع شرکت می‌کرد.
 
قزوه تصریح کرد: زنده یاد گلابدره‌ای را انسانی خاکی و خودمانی و مردمی دیدم، از این جهت که نحوه زندگی و سادگی و... همه باعث می‌شد با توده‌ها و مردم می‌جوشید و بسایر دئست داشت شاگرد تربیت کند.
فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *