سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱

فروشنده بستنی طلایی خواستار غرامت شد

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 237201
فروشنده بستنی روکش طلا در برج میلاد، بابت توقف عرضه این محصول خواهان دریافت غرامت بیش از 3 میلیارد تومانی از شهردای تهران شد.
به گزارش جهان به نقل از قاصد، بعد از انتشار خبر سرو بستنی طلایی در برج میلاد، استفتاء از دفتر رهبری، اطلاعیه وزارت بهداشت و شهرداری تهران این بار خبرها حاکی از شکایت فروشنده این بستنی از شهرداری تهران دارد.
 
عرضه بستنی طلایی در برج میلاد که به گفته "گل رخسار" مسؤول رستوران گردان برج میلاد مبنی براینکه باگران شدن طلا این کالای خوراکی نیز شامل این افزایش قیمت می‌شد، یکی از محصولاتی بود که عرضه آن با واکنش‌های مختلف مردم و مسئولین روبرو شد.
 


برپایه این خبر در حال حاضر فروشنده این بستنی پس از مجبور شدن به توقف در عرضه این محصول با شکایت از شهرداری تهران خواهن دریافت غرامت به دلیل ضرر و زیان وارده از توقف این  فروش شد.
 


شنیده‌های خبرنگار قاصد حاکی از آن است که در نهایت قرار است پیمانکار بستنی طلایی برج میلاد 3 و نیم میلیارد خسارت از شهرداری دریافت کند.
 
قابل یادآوری است معاون غذا و داروی وزارت بهداشت در گفت‌وگویی اعلام كرده بود: هیچ نوع طلای خوراكی تاكنون از وزارت بهداشت مجوز نگرفته است به همین علت عرضه بستنی طلا در رستوران‌ها غیر مجاز است ضمن اینكه طلا یكی از انواع فلزات سنگین و ماده‌ای است كه جذب بدن نمی‌شود كاملاً دفع می‌شود.
 
همچنین  بر اساس استفتایی كه از دفتر استفتائات مقام معظم رهبری صورت گرفته، خوردن بستنی‌هایی كه در تركیب آن از عنصر طلا استفاده شده باشد، حرام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Russian Federation
با فروشندگان این نوع خوراکیهای تجملاتی و مسؤولینی که مجوز فعالیت و فروش انرا داده اند باید برخورد قاطع شود.