يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

تشویق دایی در روز اهانت به انصاریفرد

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۵۷
کد مطلب: 237100
دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن درحالی از ساعت 22:30 روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که تماشاگران منتسب به تیم استقلال در دقایق پایانی ضمن تشویق علی دایی، علیه انصاریفرد مهاجم پرسپولیس شعارهایی را سر دادند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن در روز دوم از هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری یک بر صفر آبی پوشان به اتمام رسید. حواشی نیمه دوم این بازی را در زیر می‌خوانید:

* رسول کربکندی تا پیش از به ثمر رسیدن گل استقلال، تنها از روی نیمکت ذخیره‌ها عملکرد تیمش را تماشا می‌کرد و حسن حاج رسولی‌ها در کنار زمین دستورات تاکتیکی را به بازیکنان منتقل می‌کرد اما پس از گل برای دقایقی کنار خط زمین آمد. در این بین اما قلعه‌نویی بطور کامل در کنار خط حضور داشت و برخی مواقع مجید صالح به سمت وی می‌آمد و نکاتی را به سرمربی استقلال منتقل می‌کرد.

* در دقیقه 57 امیر قلعه‌نویی، فریدون زندی را از زمین بیرون کشید و به جای وی رودریگو توسی را به میدان فرستاد که گوینده ورزشگاه به اشتباه اعلام کرد که سیاوش اکبرپور از زمین خارج شده است. این گوینده لحظاتی بعد اشتباهش را تصحیح کرد.

* هواداران استقلال در اکثر دقایق نیمه دوم با شعارهایی برای پرسپولیس کری می‌خواندند که این شعارها در دقایق پایانی بازی افزایش یافت.

* روپایی زدن "دارکو بوزیک"، دروازه‌بان ذوب‌آهن در دقیقه 77 و پیش از شروع توپ از کنار دروازه تیمش خود با اعتراض تماشاگران آبی‌پوش همراه شد.

* در دقیقه 83 و پس از گلزنی امین منوچهری، تماشاگران با شعارهای علیه کریم انصاریفرد ضمن اهانت به مهاجم پرسپولیس به نوعی مهاجم تیم خود را برتر از بازیکن ملی‌پوش تیم سرخپوش پایتخت خواندند. نکته جالب توجه اینکه سیدمهدی رحمتی کاپیتان و جواد نکونام هافبک این تیم که کاپیتان تیم ملی است، به این اهانت‌ها واکنشی نشان ندادند.

* پس از به ثمر رسیدن گل برتری تیم استقلال، هواداران این تیم برای دقایقی علی دایی را تشویق کردند. سرمربی پیشین پرسپولیس فصل گذشته و در زمان ناکامی سرخپوشان پایتخت مورد تشویق قرار می‌گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همچین میگید عکس العمل انگار باید چکار می کردن
یکی جلوی تماشاگرای پیروزی رو بگیره