پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
آندو ديرتر رسيد تا با سرمربي رودررو نشود!

پشت پرده جدایی آندو از استقلال

پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 398015
. او بار اول موفق به دریافت رضایتنامه‌اش نشد اما بار دوم با دست پر و خندان از ساختمان ۵ ‌طبقه علامه جنوبی بیرون آمد و سوار اتومبیل گرانقیمتش شد!
به گزارش جهان ،خبرورزشي نوشت: دیروز آندرانیک تیموریان دو بار در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد. او بار اول موفق به دریافت رضایتنامه‌اش نشد اما بار دوم با دست پر و خندان از ساختمان ۵ ‌طبقه علامه جنوبی بیرون آمد و سوار اتومبیل گرانقیمتش شد!

سکانس اول
هنوز چند ساعتي از بازگشت كاروان تيم ملي از آفريقاي جنوبي نگذشته بود كه تيموريان براي ملاقات با افشارزاده وارد باشگاه استقلال شد. او با مديرعامل، منصور پورحيدري، ‌رضا صادق‌پور و نظري‌جويباري جلسه‌اي را برگزار كرد؛ جلسه‌اي كه طرفين به هيچ توافقي براي ماندن نرسيدند و تيموريان با تشريح مشكلات به وجود آمده مصرانه خواهان جدايي بود. در نهايت او درخواستش را مكتوب نوشت و افشارزاده اعلام كرد با اعضاي هيأت مديره تماس مي‌گيرم تا به دفتر باشگاه بيايند تا در اين ‌باره تصميم نهايي را بگيريم، با شما هم تماس مي‌گيريم... اين موضوع باعث شد برادران تيموريان در هنگام ترك باشگاه رو به خبرنگاران و عكاسان ورزشي جمله «هنوز بلاتكليف هستيم» را بر زبان بياورند.

سکانس دوم
درست نيم ساعت بعد از ترك باشگاه استقلال توسط آندو، برخي از اعضاي هيأت مديره اين تيم با تماس افشارزاده راهي خيابان مديريت شدند. مدیرعامل اتفاقات افتاده در نشست صبح را تشريح كرد و خطاب به آنها گفت: اين بازيكن تحت هر شرايطي خواستار جدايي از استقلال است و نمي‌خواهد به ادامه همكاري تن بدهد. سرمربي تيم نيز موافق اين جدايي است و مخالفتي ندارد، پس بهتر است رضايتنامه‌اش را صادر كنيم. همان ‌طور كه نوشته بوديم باشگاه استقلال براي صدور رضايتنامه آندرانيك تيموريان يك شرط ويژه داشت؛ شرطي كه در ابتدا با واكنش تيموريان مواجه شد اما او در ادامه چاره‌اي جز موافقت نداشت چرا كه بايد برخلاف ميل باطني‌اش در نيم‌فصل دوم هم براي استقلال بازي مي‌كرد يا با بخشيدن طلبش به خواسته‌اش مي‌رسيد. در نهايت هم اين اتفاق رخ داد و او كتباً از طلب يك ميليارد و خرده‌اي‌اش گذشت. وقتي اين نامه از سوي افشارزاده در نشست رونمايي شد، صورت‌جلسه‌اي تنظيم شد و به امضاي اعضاي هيأت مديره رسيد تا به عنوان اسناد جدايي تيموريان در باشگاه استقلال بايگاني شود. اين صورت‌جلسه در دو نسخه تنظيم شد و يك برگه آن در اختيار آندو قرار گرفت تا براي انتخاب تيم آينده‌اش مانعي نداشته باشد. وقتي تيموريان باشگاه استقلال را ترك كرد، سعيد آذري مديرعامل ذوب‌آهن وارد باشگاه شد تا همچنان خواهان عقد قرارداد با اين بازيكن باشد اما افشارزاده گفت اين در اختيار ما نيست چرا كه او رضايتنامه‌اش را گرفت.

تراكتور مقصد احتمالي تيموريان
آندو قول داد پرسپوليسي نشود
آندرانيك تيموريان ديروز بعد از جلسه‌اي سه ساعته با مسئولان باشگاه استقلال موفق شد رضايتنامه‌‌اش را بگيرد و از جمع آبي‌پوشان جدا شود اما قبل از توافق نهايي، مسئولان باشگاه از كادر فني تيم‌شان در خصوص جدايي آندو استعلام نهايي را گرفتند و آنها تأكيد كردند به شرطي با جدايي آندو موافق هستند كه او قول بدهد به پرسپوليس نرود. آندو هم كه گفته مي‌شود مقصد بعدي‌‌اش تراكتورسازي است، در اين نشست قول داد به تيم مورد نظر كادر فني استقلال نرود و در نهايت توانست رضايتنامه‌‌اش را بگيرد. آندو تراكتور را گزينه اول خود معرفي كرده و سرژیک دیشب به خبر ورزشی گفت برادرش به ذوب آهن نمی رود..

آندو ديرتر رسيد تا با سرمربي رودررو نشود
ديروز مديرعامل و سرمربي استقلال جلسه‌اي را با يكديگر برگزار كردند. اين جلسه بيش از دو ساعت به طول انجاميد و طرفين درخصوص فصل نقل و انتقالات به بحث و تبادل نظر پرداختند. مهم‌ترين موضوع آندرانيك تيموريان بود كه سرمربي آبي‌پوشان براي چندمين بار موافقتش را با جدايي اين بازيكن ملي‌پوش اعلام كرد! در ادامه طرفين درخصوص ليست مازاد استقلال در نيم‌فصل صحبت كردند كه قرار شد امروز و پس از بررسي، تصميم نهايي را درباره‌اش اتخاذ كنند. نكته جالب اين بود كه بعد از پايان جلسه سرمربي استقلال دفتر باشگاه را ترك كرد و هنوز دقايقي از اين رفتن نگذشته بود كه آندرانيك تيموريان به همراه برادرش براي دريافت رضايتنامه رسيد و با سرمربي‌اش رودررو نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *