شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۵

دستمزدفوتبالیست‌ها رابامردم مقایسه نکنید!

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۰۸
کد مطلب: 235940
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند، کمک حال تیم باشند تا پیروز شویم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آرش برهانی پس از شکست دو بر یک برابر سایپا در جمع خبرنگاران در مورد علت این باخت گفت: علت باخت را باید آنالیز کنیم اما موقعیت‌هایی که به حریف دادیم به دلیل بی‌تمرکزی بود و در نهایت سه امتیاز را از دست دادیم. در آینده و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

برهانی در مورد تشویق فرهاد مجیدی از سوی هواداران استقلال گفت: من در مورد این مسائل حرف نمی‌زنم و فقط می‌گویم هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند کمک حال تیم باشند تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.  هر کسی علاقه شخصی دارد اما هواداران بهتر است بدانند آنهایی که در استقلال ماندند با سختی فراوان بازی می‌کنند.

مهاجم استقلال در مورد اینکه بازیکنان پول‌ها و حقوق‌های کلانی در مقایسه با سایر مردم می‌گیرند، گفت: این مقایسه درست نیست. من کاری به اروپا ندارم. همین کشور همسایه ما امارات و قطر چه پولی به بازیکنان می‌دهند؟ اصلا قابل مقایسه نیست. بازیکن شماره 29 تیم الجزیره 13 میلیون دلار دستمزد گرفت. بنابراین این مقایسه درست نیست. خیلی از بازیکنان ما مشکلات زیادی دارند.

وی در مورد اینکه برخی هواداران که به ورزشگاه آمده‌اند شاید 30 هزار تومان نداشته باشند، گفت: نباید اینگونه مقایسه نکنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آرش برهانی مردم که کور نیستند وضع مالی و امکانات و ماشین های آخرین مدل و پرونده های موجود در دادگاه های شما فوتبالیست ها خبر دارن
آخي مشكل دارند!؟
پس با كي مقايسه كنيم؟؟؟
United States
تیم های خارجی که دستمزد میلیونی به بازیکن ها میدن ، تیم های خصوصی هستند و از جیب خودشون میدن نه مثل کشور ما که پول بیت المال ملت رو به این آقایون میدن
Iran, Islamic Republic of
آقاي آرش برهاني ميشه لطفاَ بفرمائيد.جنابعالي اگرفوتبالسيت نميشديد وقراردادهاي ميليوني نمي بستيد. توي اين مملكت چكاره ميخواستي بشي وآياباز هم آنموقع خودرامقايسه ميكردي خواهشاَدرقاب عكس خودرانبين
آقا آرش، آیا اجازه هست دستمزدی رو که میگیرید با فوتبال افتضاحی که دوستانتون بازی میکنند مقایسه کنیم؟؟؟؟؟؟!!!!! اون از بازی های ملی و این هم از بازی های داخلی!!!!