دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

استفاده از اتوبوس‌های جدید برای زائران عتبات

سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 235667
دستیار حمل و نقل شمسا در کربلای معلی گفت: به منظور جا به جایی زائران ایرانی از اتوبوس های جدید استفاده می شود.
به گزارش جهان به نقل از بعثه مقام معظم رهبری علی گریطی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده به مرور در حال جایگزین کردن اتوبوس های جدید با اتوبوس های قدیمی هستیم.
 
وی افزود: اتوبوس‌های جدید توسط شرکت‌های مجری حمل و نقل عراقی از شرکت‌های مرسدس بنز، هوندا و ... خریداری شده و به مرور جایگزین می شوند.
 
دستیار حمل و نقل شمسا با بیان اینکه بین 70 تا 90 درصد کاروان‌ها در مناسبت‌های مختلف از طریق مرزهای زمینی وارد عراق می شوند گفت: این تعداد زائر توسط اتوبوس‌های عراقی از مرز به هتل‌های محل اقامتشان منتقل می‌شوند.
 
گریطی به برنامه‌های در دست اجرای واحد حمل و نقل شمسا در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: طرحی در دست داریم که در صورت اجرایی شدن، زائران با همان اتوبوس‌ها وارد عراق شده و به شهرهای زیارتی بروند.
 
وی در پاسخ به این سئوال که زائرانی که به طور آزاد و یا غیرقانونی به عراق سفر می کنند آیا از خدمات اتوبوس‌های شمسا می توانند استفاده کنند یا خیر؟ گفت: تمام خدمات شرکت های اتوبوسرانی عراقی که با شمسا طرف قرارداد هستند فقط به زائرانی خدمات می دهند که از طرق قانونی اقدام به سفر کرده باشند.
 
دستیار حمل و نقل شمسا در کربلای معلی به چگونگی نظارت بر عملکرد اتوبوس ها اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران ناظرانی از سوی واحد حمل و نقل شمس بر کار راننده ها و وضعیت اتوبوس ها نظارت دارند و در صورتی که تخلفی مشاهده شود با آن برخورد می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *