پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

تدابیر ویژه برای بازگشت زائران عتبات

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 396011
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: برای سرعت بخشیدن به بازگشت زائران عتبات عالیالت به کشور نیروهای انتظامی را افزایش دادیم که کار ورود زائران به کشور با سهولت انجام شود.
به گزارش جهان، فرج الله خبیر در گفت‌و‌گو با تسنیم در اهواز، اظهار داشت: خدمات بهداشتی و درمانی با مستقر کردن گروه‌های امدادی در مرزهای شلمچه و چذابه به زائرانی که قصد بازگشت به کشور را دارند در حال اجرا است.

وی افزود: برای سرعت بخشیدن به بازگشت زائران عتبات عالیالت به کشور نیروهای انتظامی را افزایش دادیم که کار ورود زائران به کشور با سهولت انجام شود.

معاون سیاسی - اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ هزار نفر برای زیارت عتبات عالیات از مرزهای خوزستان خارج شده‌اند، گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار زائر ایرانی از مرزهای شلمچه و چذابه به کشور بازگشتند.

وی عنوان کرد: امکانات حمل و نقل به اندازه کافی در مرزهای خوزستان مستقر شده‌اند و اختیارات لازم به فرمانداری‌های دشت آزادگان و خرمشهر داده شده است.

خبیر در پاسخ به این پرسش که تاکنون چند دستگاه اتوبوس در مرزهای خوزستان برای بازگشت زائران مستقر شده‌اند، بیان کرد: بیش از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران در مرز‌ها مستقر شده‌اند و همچنین عوارض جاده‌ای در محور اهواز به چذابه از رانندگان دریافت نمی‌شود.

وی درباره آمادگی استانداری خوزستان برای بازگشت زائران ایرانی گفت: خدمات مجموعه استانداری تا ۱۰ روز پس از اربعین حسینی در مرزهای خوزستان ارائه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود
Romania
سلام. کاش مسئولین فکری هم به حال سود جویانی می کردند که در مرز مردم رو با چند برابر قیمت جابجا می کنند. اتوبوس مهران-تهران در شرایط عادی 40 تومن هست که در مرز و شب گذشته تا 100 و 110 هزار تومن برای هر نفر از زائرین خسته هزینه دریافت می شد.