پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۱

افشای اقدامات ضد ایرانی عمر سلیمان

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب: 235497
یک نشریه آمریکایی از همکاری رییس سابق دستگاه اطلاعات مصر با موساد و همچنین دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و عربستان ضد جمهوری اسلامی ایران پرده برداشت.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، مجله "فارن پالسی" در گزارشی فاش کرد: "عمرسلیمان" با موساد اسرائیل و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و دستگاه اطلاعات سعودی ضد نظام جمهوری اسلامی ایران همکاری می کرد.

"استفان کوک" کارشناس امور مصر در شورای روابط خارجی آمریکا در این گزارش می افزاید: عمرسلیمان جمهوری اسلامی ایران را دشمن شماره یک خود می پنداشت.

هفته قبل خبر مرگ عمرسلیمان در آمریکا به صورت بسیار ابهام آمیز اعلام شد.

استفان کوک خاطرنشان کرد: عمرسلیمان به شدت با ایران دشمنی می ورزید، و او معتقد بود که مصر، باید با آمریکا و دیگر دوستان خود برای محاصره ایران در مشکلات همکاری کند.

کوک ادامه داد: هدف سلیمان این بود که دستگاه های اطلاعاتی مصر ، آمریکا، عربستان سعودی و رژیم اسرائیل در برنامه ای محرمانه برای ایجاد بی ثباتی در ایران تلاش کنند.

کوک تأکید کرد: "با عمرسلیمان در دفترش در ساختمان اطلاعات عمومی دیداری یک ساعته در خصوص سیاست خارجی داشتم .. سلیمان با خشم بسیار شدید از ایران و سوریه سخن گفت، و این دو کشور را مسئول شکست توافق حماس و فتح دانست".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این هم عاقبت سرسپردگی به غرب و وهابیت با آن همه خوش رقصی برای آنها وقتی تاریخ مصرفش تمام شد به راحتی سرش را زیر آب کردند . قابل توجه گروهها و شخصیت های غرب گرای داخلی .