پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۶

شبكه ماهواره ای زنان نقاب دار+تصاویر

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 235417
چرا زنانی كه خودنمایی می كنند، فرصت های كاری پیدا می كنند ولی علیه زنان نقاب دار به دلیل پوشش آنها، تبعیض اعمال می شود به همین دلیل تصمیم گرفتم تا این شبكه را راه اندازی و این فضا را برای آنها باز كنم.
شبكه ماهواره ای زنان نقاب دار+تصاویر
شبكه ماهواره ای ویژه زنانی كه بر روی صورت خود نقاب (پوشیه) می زنند در مصر راه اندازی شد. در این شبكه ، تمامی مجریان آن ، زنان نقاب دار هستند.

به گزارش جهان به نقل از عصر ایران ، "ابواسلام احمد عبدالله" روحانی سلفی مصری مالك این شبكه تلویزیونی پیش بینی كرده است كه این شبكه در ماه رمضان، شاهد بیشترین مخاطبان و بینندگان باشد.

وی در مصاحبه ای با خبرگزاری ایتالیا (آكی) می گوید ایده راه اندازی شبكه ماهواره ای برای زنان نقاب دار با هدف مقابله با تبعیض علیه این بخش از جامعه صورت می گیرد.

او این پرسش را مطرح می كند: چرا زنانی كه خودنمایی می كنند، فرصت های كاری پیدا می كنند ولی علیه زنان نقاب دار به دلیل پوشش آنها، تبعیض اعمال می شود به همین دلیل تصمیم گرفتم تا این شبكه را راه اندازی و این فضا را برای آنها باز كنم.

این روحانی قبل از این شبكه الامه با موضوع برنامه های سلفی اسلامی را راه اندازی كرده بود.
نام این شبكه نیز از نام یك زن مسیحی مصری به نام "ماریا" گرفته شده است كه پس از اسلام آوردن، به همسری پیامبر اسلام درآمد.

در استدیوی این شبكه تنها زنان نقاب دار جلوی دوربین حاضر می شوند و برنامه اجرا می كنند.
آنها علاوه بر پوشیدن چادری كه تمام بدن آنها را می پوشاند نقابی نیز بر روی صورتشان می گذارند تا تنها چشمانشان دیده شود.

رنگ چادر بزرگ و نقاب، مشكی رنگ است اما برخی از زنان و دختران جوان تر سعی می كنند از رنگ های دیگری مانند آبی یا قهوه ای هم استفاده كنند.















نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
سلام
فکر می کنم بیشتر باعث ترس بقیه از اسلام میشن ...
Iran, Islamic Republic of
حجاب اين نيست .
Malaysia
سلام - بنده با تجربه زندگي در خارج از ايران اين را مي گوييم كه اين حركت ها براي تخريب اسلام و الگوهاي اسلامي است. متشكرم
United States
چرا فیلم بردار پوشیه نداره؟ پس معلومه همش فیلمه
United States
كساني كه ميگويند اين حجاب نيست . پس فكرمي كنيدحجاب خانم هاي ايراني حجاب اسلامي است ؟ ما ايرانيها چرا هميشه اين فكر منفي داريم كه ايرانيها برترازهمه دنيا هستند. اين دقيقا همون حجاب اسلامي است .
Iran, Islamic Republic of
اینها رو میگن کاسه داغ تر از آش وقتی اسلام ناب محمدی (ص) در خصوص حجاب خانمها میفرماید :مانعی ندارد گردی صورت و دستهای خانمها البته از مچ دست پیدا باشد ؛این حرکات یعنی چه ؟ و چه ربطی به اسلام دارد؟