يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

جلوگیری از شنای مختلط در سواحل‬

يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 235226
حیدر عباس‌زاده صبح امروز در نشستی خبری با حضور رسانه‌های استان بوشهر با بیان اینکه یکی از برنامه‌های عمده ناجا در بوشهر ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب است، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون یه 6 هزار نفر بدحجاب در شهر بوشهر تذکر لسانی داده شده و با جدیت موضوع بدحجابی را پیگیری می‌کنیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس عباس زاده افزود: در یک‌ماه گذشته به اندازه 10 سال گذشته افراد بدحجابی را به پلیس معرفی کردیم و برخوردهای لازم با آنان صورت گرفته، اما متاسفانه خانواده‌های در این زمینه همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی ندارند.

از شنای مختلط مردان و زنان در ساحل جلوگیری کردیم

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به شنای مختلط برخی مردان و زنان در برخی سواحل بوشهر گفت:‌ بیش از این 10 سال بود چنین وضعیتی را شاهد بودیم اما ساماندهی نشده بود ولی در این یکماه با اقدامات صورت گرفته از انجام چنین اتفاقی جلوگیری کردیم و شاهد چنین اتفاقی در مکان‌هایی که قبلا شنای مختلط صورت می‌گرفت نیستیم.

عباس‌زاده تاکید کرد: یکی از مطالبات بسیاری از متدینین و مردم بوشهر این بود که از شنای مختلط جلوگیری شود و با اقدامات صورت گرفته  چنین اقدامی انجام شد.

وی ادامه داد: با افزایش نیروهای پلیس در سواحلی که شنای مختلط صورت می‌گرفت از این اقدام جلوگیری کردیم.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: هر چند مردم هم توقعات به حقی در مورد استفاده از دریا دارند و  استفاده از آب دریا برای درمان برخی بیماری‌های مفصلی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در کل شنای مختلط در ساحل منطقی و پذیرفتنی نیست.

عباس‌زاده گفت: در همین راستا پیگیری‌های زیادی با شهرداری و استانداری برای احداث پلاژ جدید بانوان در بوشهر انجام دادیم که امیدوارم به نتیجه مطلوب منجر شود.

برخورد جدی با روزه‌خواران در ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان با کسانی که علنا تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: در همین ارتباط تیم‌های مشترک ناجا برای برخورد با روزه‌خواران تشکیل شده که کار خود را از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز می‌کنند.

عباس‌زاده اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان برخود با بدحجابی نیز با جدیت دنبال خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *