يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
۴

ترفند عجیب استقلال برای جذب نکونام!

شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 235008
در حالی که مسئولان باشگاه استقلال در روزهای مذاکره با جواد نکونام اعلام کردند که باید مبلغی را بابت صدور رضایت نامه این بازیکن به باشگاه اوساسونا بپردازند اما طبق قوانین این تیم اسپانیایی پولی برای رضایت نامه دریافت نخواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جواد نکونام که کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران است در پایان فصل گذشته رقابتهای لالیگا با مسئولان باشگاه اوساسونا برای ماندنش در این تیم اختلاف نظر پیدا کرد و در حالی که هنوز زمان قراردادش به پایان نرسیده بود، اعلام کرد قصد جدایی از این تیم را دارد.
 
باشگاه اوساسونا اعلام کرد به علت بالا بودن مبلغ دستمزد سالانه جواد نکونام که گفته می شود دو میلیون و 100 هزار یورو است، نمی تواند با این بازیکن ادامه دهد و خواستار کاهش یک میلیون و 100 هزار یورویی دستمزد وی شد اما نکونام پاسخ مشخصی به آنها نداد.
 
در حالی که باشگاه استقلال اعلام کرده بود باید مبلغ زیادی بابت صدور رضایت نامه این بازیکن پرداخت کند اما در صورتیکه نکونام تصمیم به جدایی از اوساسونا بگیرد به این دلیل که هنوز قرارداد دارد و باشگاه راضی به ادامه همکاری با او نیست، می تواند بدون پرداخت پولی رضایت نامه اش را بگیرد و به هر تیمی که می خواهد برود.
 
در این مورد گفته می شود مسئولان باشگاه استقلال برای اینکه قصد دارند مبلغی بالاتر از سقف قرارداد را به نکونام پرداخت کنند و البته می خواهند که صدای کسی در نیاید، اعلام کرده اند که باید مبلغ زیادی را برای صدور رضایت نامه نکونام پرداخت کنند.
 
ضمن اینکه نکونام با چند باشگاه اماراتی نیز مذاکره کرده اما هنوز پاسخی از این باشگاه ها دریافت نکرده به خاطر اینکه فصل نقل و انتقالات امارات حدود 50 روز دیگر ادامه دارد و هر تیم اماراتی فقط می تواند از یک بازیکن آسیایی استفاده کند. البته نکونام با تیم های قطری نیز بر سر مبلغ قرارداد به توافق نرسیده بود.
 
با این شرایط اگر جواد نکونام بخواهد به تیم فوتبال استقلال بپیوندد قطعا هیچ پولی برای رضایت نامه به باشگاه اوساسونا پرداخت نخواهد کرد و هر چقدر که از استقلال بگیرد به خودش خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب!!! پس اون هفتصد هزار یورو رفته تو حساب آقا جواد تو اسپاینا نه اوساسونا؟!!! اونهم از حساب شخصی مدیر عامل فداکار!!! منم اگه سالی بیست میلیارد از جایی درآمد داشته باشم حتما دو میلیارد خرجش می کنم....
Iran, Islamic Republic of
افرین به استقلال............جواد رو اوردی رئال درست کردی ....................
Saudi Arabia
آقا مرغ كيلويي چند است؟
Iran, Islamic Republic of
آقای فتح الله زاده فکر کرده مردم نمی دونن بابا عصر ارتباطات است شما اومدی 700 هزار یورو پیش پرداخت دادی 700 تای دیگه هم باید 9 ماهه دیگه بدی یه مبلغ دیگه هم طبق قرار داد باید بدی ... بابا رقم بالای 5 میلیارد راستی آقا فتل از کجا آوردی قسط اول و از جیبت دادی