دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰
۱

بازیکن جنجالی تیم دار شد

جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 234782
شیث رضایی با عقد قرارداد یک ساله به تیم شهرداری تبریز پیوست.
 
به گزارش جهان به نقل از فارس از تبریز، مدافع سابق تیم پرسپولیس به عنوان هشتمین بازیکن تیم شهرداری تبریز با این باشگاه به توافق رسیده و امروز با حضور در هیئت فوتبال استان قرارداد خود را به ثبت خواهد رساند.
 
شیث رضایی متولد 1363 ساری است. وی فوتبال خود را از تیم‌های پایه سایپا آغاز کرده و در سال 1382 به تیم پرسپولیس پیوست.
 
وی  به مدت پنج سال در این تیم توپ زده و در سال 1387 به تیم صبای قم عزیمت کرد. یک سال بعد شیث به تیم سابقش بازگشته و تا فصل گذشته در تیم پرسپولیس حضور داشت.
 
رضایی در کل 150 بازی در لیگ برتر انجام داده و هفت گل نیز به ثمر رسانده است. قهرمانی با لیگ برتر با تیم پرسپولیس مهمترین افتخار  شیث رضایی است.
 
در کارنامه این بازیکن 8 بازی ملی و یک گل زده نیز به چشم می‌خورد.
 
شیث رضایی در چند سال اخیر یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران بوده است. همین حاشیه‌ها هم برای خود او و هم تیمش بحران‌‌ساز شده و در برخی مواقع مانع از نتیجه‌گیری تیمش شده است. شاید نگرانی از رفتار شیث بر این بزرگی این نقل و انتقال چربیده باشد.
 
هیچ‌کس نمی‌توانست پیش‌بینی کند سال گذشته وقتی جاسم کرار از تراکتورسازی رفت، عمر فوتبالی وی در ایران به اتمام رسید. نه پرویز مظلومی در استقلال و نه حمید درخشان در شاهین بوشهر حریف این بازیکن عراقی شدند. شاید شیث رضایی در تیم شهرداری تبریز و با فراز کمالوند به روزهای خوب خود در فوتبال ایران باز گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایشون که قرار بود اگه پرسپولیس نخواستش به عشق هواداران به هیچ تیم دیگه ای نره