سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱

شبکه سه: بازی استقلال پخش مي‌شود

پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 234642
سايت رسمي شبكه سه سيما از پخش مسابقات فوتبال ليگ برتر خبر مي‌دهد. همچنين اين مسابقات در جدول پخش شبكه سه سيما هم قرار دارد.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، در حالي كه فدراسیون فوتبال درنامه‌ای به امضای نایب ريیس اول فدراسیون فوتبال تاکید کرده است كه تا اطلاع ثانوی ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌های محل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ممنوع است، اما سايت رسمي شبكه سه از پخش زنده اين مسابقات خبر مي‌دهد.
 
بر اساس آنچه بر روي سايت شبكه سه سيما ديده مي‌شود، برنامه فوتبال برتر ـ کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما ـ مسابقه نفت آبادان و پیروزی را پنجشنبه 29 تیر ماه ساعت 20 و 45 دقيقه پخش مي كند.
 
همچنين اين برنامه از جريان مسابقات لیگ برتر، ديدار استقلال و آلومینیم هرمزگان را جمعه ـ 30 تیر ماه ـ ساعت 20 و 45 دقيقه به روي آنتن خواهد برد.
 
پخش مستقيم مسابقات فوتبال ليگ برتر خليج فارس همچنين در كنداكتور شبكه سه نيز گنجانده شده است.
 
به گزارش ايسنا، بحث‌ پخش نشدن مسابقات ليگ برتر از تلويزيون، در فاصله‌ي چند هفته مانده به برگزاري اين مسابقات مطرح شد كه بيش از همه مخاطب علاقمند به فوتبال را نگران مي‌كند.
 
در اين روزهاي بار ديگر اختلاف بين تلويزيون و سازمان ليگ برتر درخصوص خريد حق پخش بازي‌ها به رسانه‌ها سرايت كرد كه به نگراني‌ ببينندگان در خصوص پخش نشدن اين مسابقات دامن زد.
 
اختلاف بين سازمان ليگ و رسانه‌ي ملي در حالي اين روزها جدي‌تر شده كه راه‌اندازي رسمي شبكه ورزش و سراسري شدن اين شبكه ـ تفاهم بيشتري بين اين دو سازمان را براي داشتن يك شبكه‌ي ورزش معتدل و همه‌جانبه طلب مي‌كند. تفاهمي كه در نهايت به ارتقاي ورزش كشور و آرامش و رضايتمندي مخاطب علاقمند به ورزش مي‌انجامد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
اینکه در ماه مبارک به جای بر نامه های مذهبی فوتبال پخش کنند نهایت کج سلیقگیست