جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نظر آیت‌الله‌ممدوحی درباره شعار اصلاح‌طلبان

پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 234628
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: طرح شعارهایی همچون وحدت ملی از سوی اصلاح طلبان راه به جایی نمی برد و نشان از این دارد که این جریان در سراشیبی عجیبی به سر می برد.
به گزارش جهان آیت‌الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با فارس درباره طرح شعار وحدت ملی از سوی اصلاح طلبان برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور، گفت:‌ این جریان سیاسی به دلیل اشتباهات بزرگی که در انتخابات 88 انجام داده است، در تلاش است که دوباره به عرصه سیاسی کشور بازگردد و بتواند دامنه فعالیت‌های خود را گسترش دهد از این رو با طرح شعارهایی همچون وحدت ملی در جهت زمینه‌سازی برای حضور در عرصه سیاسی کشور وارد عمل شده است.
 
وی با اشاره به اینکه این گونه شعارها در دوران خاتمی بسیار زیاد بوده است، افزود: خاتمی و جریان منتسب به او به جز شعار وحدت ملی به موضوعات و مباحث مختلف دیگری نیز متوسل شدند تا بتوانند فعالیت‌های خود را از سر بگیرند اما باید بدانند که طرح این شعارها برای آنها هیچ تاثیری نخواهد داشت.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در دوران خاتمی جریان خاصی درصدد حذف اسلامیت و مطرح کردن ملیت بودند که این موضوع را نیز امروز با طرح مجدد شعار ملی مشاهده می‌کنیم. اما طرح این شعار در شرایط فعلی برای جریان شکست خورده اصلاحات از پایه اشتباه است.
 
ممدوحی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی در جهان همه جریان‌های سیاسی به سمت اسلام سوق پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: اصلاح طلبان با طرح شعارهایی همچون "وحدت ملی‌"‌ نشان می‌دهند که راه را گم کرده‌اند و در سراشیبی عجیبی به سر می‌برند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *