سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تاسیس 8 شبکه تلویزیونی جدید در کشور

دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب: 234233
معاون امور استانهای رسانه ملی گفت: با راه اندازی هشت شبکه جدید در سالهای آینده تعداد شبکه های رسانه ملی از ۱۶ شبکه به ۲۴ شبکه افزایش خواهد یافت.
به گزارش جهان به نقل از مهر کیومرث طهماسبی عصر دوشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین که با حضورآیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی امنتی استانداری، سردار مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان در محل سالن اجتماعات مرکز قزوین برگزار شد اظهارداشت: دقت در جزئیات برنامه ها موجب ارتقاء کیفیت برنامه های تولیدی در رسانه میشود.

طهماسبی محور اصلی برنامه سازی امسال در رسانه ملی را توجه به کیفیت دانست و افزود: شبکه های استانی باید در کنار کمیت به کیفیت برنامه های تولیدی توجه ویژه ای داشته باشند.

معاون امور استانهای رسانه ملی در ادامه با اشاره به اینکه مهمترین ماموریت مراکز استانها برنامه سازی است از صدا و سیمای مرکز قزوین به عنوان مرکزی مهم در حوزه فنی و ارتباطی در بین مراکز ۳۳ گانه یاد کرد و گفت: این مرکز در تولید برنامه های متنوع و تامین برنامه های مورد نیاز شبکه های سراسری بیش از پیش می تواند موفق باشد.

وی در ادامه با اشاره به هجمه های تبلیغاتی رسانه های بیگانه علیه کشور ایران یادآورشد:‌ امروز بیش از هر زمان دیگری باید دستاوردها و خدمات نظام به صورت هنرمندانه در زمینه های مختلف برای مردم شناسانده و به تصویر کشیده شود.

معاون امور استانهای رسانه ملی از برنامه سازان صدا و سیمای مراکز خواست تا با استفاده از ظرفیتهای موجود همچون آداب و رسوم، سنن، آیین ها، گویش ها، زبان، طبیعت و شخصیت های علمی و فرهنگی در زمینه تولید برنامه های امید آفرین و با نشاط تلاش کنند.

حجت الاسلام محمدیان مدیرکل سابق صدا وسیمای مرکز قزوین هم با اشاره به اینکه همه چیز در عالم هستی محکوم به نابودیست از حقیقت به عنوان تنها ماندگار در عالم هستی یاد کرد.

وی در ادامه از شخصیت امیرالمومنین به عنوان حقیقتی ماندگار یاد کرد و بر ضرورت الگو گرفتن از این شخصیت ماندگار تاکید کرد.

صادقی جهانی مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین هم از رسانه ملی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت یاد کرد و ضرورت استفاده از خرد جمعی در تولید برنامه ها را یادآورشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در ادامه با اشاره به اینکه یکی از رسالت های مهم رسانه ملی تحقق منویات مقام معظم رهبری است بر رصد اقدامات رسانه های بیگانه و تلاش در جهت خنثی سازی توطئه های رسانه های خارجی در افکار عمومی جامعه تاکید کرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات حجت الاسلام حسین محمدیان مدیرکل پیشین مرکز قزوین ابوالحسن صادقی جهانی به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین معرفی شد.

صادقی جهانی پیش از این مدیر کل صدا وسیمای مرکز اردبیل بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *