چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

900 طرح ماندگار دولت در كشور

سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب: 233083
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از اجرای 900طرح ماندگار در كشور خبر داد و گفت:بقیه طرح ها تاپایان دولت دهم اجرا خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت كشور، 'سید ضیاء الدین نورالدینی 'با اشاره اجرای طرح ماندگار در كشور گفت: مجموع سرمایه گذاری برای اجرای این طرحها 170 هزار میلیارد تومان بوده است و با اجرای 900 طرح ماندگار در كشور مابقی طرح ها تا پایان دولت دهم اجرایی خواهد شد.
 
وی با بیان اینكه اجرای 'طرح مهر ماندگار' نمادی از شكست تحریم هایی است كه دشمنان این كشور برای متوقف كردن قطار پیشرفت و سازندگی ایران طراحی كرده اند،تصریح كرد: دولت نهم و دهم توانسته ركوردهای بی سابقه ای را در تسریع رشد حوزه های مختلف از خودبه جا بگذارد كه یكی از جمله این طرحها، مهر ماندگار است.
 
نورالدینی در عین حال افزود:قبل از انقلاب ،ایران از رشد قابل ملاحظه ای در كشور برخودار نبوده است ، اما اكنون خیلی پیشرفت كرده است بنابراین نباید اجازه دهیم كه برخی كاستی‌ها و ضعف‌ها این همه دستاوردهایی كه پس از انقلاب اسلامی بدست آمده است، تحت شعاع قرار گیرد.
 
جلسه ارائه گزارش طرحهای مهر ماندگار امروز- سه شنبه- با حضور روسای شورای هماهنگی روابط عمومی مناطق 6 گانه و استانداریهای سراسر كشور در وزارت كشور برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *