پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

تكليف ضد انقلاب‌ سينما روشن شود

دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 232904
استقامت حوزه هنري در عدم اكران فيلم هاي غير اخلاقي و مسئله داري كه از معاونت سينمايي اجازه اكران گرفته اند باعث شد تا مديران اين معاونت حوزه هنري را متهم به رخنه اعضاي خانه سينما در آن كنند.
به گزارش جهان به نقل از آويني فيلم، هرچند اين رفتار در عالم سياست هم وجود دارد و الآن در عالم سينما با"خانه سينما" هراسي و انگ چسباني با عنوان اين فرد "خانه سينما"يي است در حال وقوع است اما به نظر مي رسد اين شيوه نه تنها قديمي و منسوخ شده بلكه ناشي از روحيات بچه گانه است.
 
سياست "هر كه با ما نيست پس فتنه گر است" مدت هاست كه خاك شده و عوام فريبي از طريق آن امكان پذير نيست يعني همان چيزي كه علي مطهري نماينده مردم تهران اسمش را گذاشت: كاسبين فتنه!
 
اما اينكه چرا معاونت سينمايي به جاي اصلاح خودش و عذرخواهي باز بر باطل پافشاري مي كند؟ را از فرج الله سلحشور پرسيديم.
 
كارگردان سريال تاريخي"يوسف پيامبر(ع)" گفت: متاسفانه فيلم هاي امروز نه تنها در جهت انقلاب و نظام نيستند بلكه ريشه مذهب و دين را هم مي زنند.
 
سلحشور با بيان اينكه حوزه هنري بايد بر حق بايستد و از آن كوتاه نيايد اظهار داشت: به عقيده من بايد براي يك بار هم كه شده تكليف ضد انقلاب هاي سينما روشن شود.
 
وي ادامه داد: سينمايي كه نتواند اهداف نظام و انقلاب را محقق كند همان بهتر كه درش تخته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *