دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
۱

ایران تا دو ماه دیگر تسلیم خواهد شد!

دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 231617
با آغاز اجرای تحریم‌های نفتی اتحادیه اروپا علیه ایران، گمانه‌زنی‌ها درباره تأثیر این تحریم‌ها بر وضعیت اقتصادی و همچنین موضع ایران در قبال برنامه هسته‌ایش شدت گرفته است. در آخرین مورد از این دست، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شده، تحریم‌ها نهایتاً ایران را به تسلیم وادار خواهد کرد.
به گزارش جهان با آغاز اجرای تحریم‌های نفتی اتحادیه اروپا علیه ایران، گمانه‌زنی‌ها درباره تأثیر این تحریم‌ها بر وضعیت اقتصادی و همچنین موضع ایران در قبال برنامه هسته‌ایش شدت گرفته است. در آخرین مورد از این دست، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شده، تحریم‌ها نهایتاً ایران را به تسلیم وادار خواهد کرد.

به گزارش «تابناک»، آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شده تهران در تلاش برای خرید زمان است؛ اما تا مدت یک یا دو ماه مجبور خواهد شد با عزم و اراده جامعه جهانی دست و پنجه نرم کند.

روزنامه «تایمز اسرائیل» ضمن انتشار سخنان لیبرمن نوشت، وی همچنین از تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران که از روز گذشته اجرایی شده، ابراز خرسندی کرده است.

وی که در مصاحبه‌ای با رادیو اسرائیل سخن می‌گفت، همچنین مدعی شد: ایران از هم اکنون فشار تحریم نفتی و دیگر تحریم‌های جهانی را حس کرده و برگزاری رزمایش بزرگ نظامی (رزمایش پیامبر اعظم ـ ۷) شاهدی بر این ماجراست.

لیبرمن همچنین ادعا کرده تا مدت یک یا دو ماه، ایران مجبور خواهد شد با موضع نرم نشدنی جامعه بین‌المللی ـ که با دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای مخالف است ـ دست و پنجه نرم کند.

افزون بر این، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اظهار داشته در پایان سه دور مذاکره پیرامون برنامه هسته‌ای ایران، برای قدرت‌های جهانی آشکار شده که ایران تنها در پی خرید زمان است تا در زمان باقی مانده، به هر میزان که می‌تواند، برنامه هسته‌ای خود را گسترش دهد.

به این ترتیب، آشکار است که رژیم صهیونیستی همچون گذشته، تنها در پی افزایش فشار بر ایران است تا از این راه، ایران را از ادامه برنامه هسته‌ای خود منصرف کند.

در همین راستا، تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا به عنوان مهمترین دستاویز این رژیم برای دستیابی به هدف خود در نظر گرفته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احتمالا اوهام شیطانی این آدم نما مانند تمام پیش بینی های 33 ساله سایر هم جنس هایش از آب در خواهد آمد !؟
با این حال و روز دربار و پادشاه پیر وبیمار عربستان حتما طی دو ماه آینده اوضاع این کشور (تنها پشتوانه تحریم نفتی غرب ،با صادرات روزانه ده میلیون بشکه )بهم میریزد و در آنصورت جوامع غربی با نفت بشکه ای بیش از سیصد دلار تمام این بدبختی ها را از چشم ام الفساد قرن یعنی اسرائیل کثیف خواهند دید ! و این همان اتفاق پیش بینی شده تمام ادیان آسمانی است بله حمله از غرب وشرق در مقابل دستان بسته وچشمان باز آمریکا و سران ور شکسته اروپا به صهیونیزم جهانی و اسرائیل منفور .