يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

آمار زائران ایرانی در عربستان

دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 231607
ستاد عملیات عمره سازمان حج وزیارت مستقر در مکه اعلام کرد: تاکنون 664 هزار و ۵۶۳ نفر از زائران ایرانی در قالب چهار هزار و 863 هزار کاروان به سرزمین وحی اعزام شده اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، براساس گزارش روزانه ستاد عملیات عمره سازمان حج و زیارت مستقر در مکه مکرمه، تاکنون ۶۶۴ هزار و ۵۶۳ نفر از زائران ایرانی در قالب ۴ هزار و ۸۶۳ هزار کاروان به سرزمین وحی اعزام شده اند.
 
همچنین، روز گذشته 6 هزار و ۳۴۲ نفر از زائران ایرانی وارد مدینه منوره و ۶ هزار و ۹۹ نفر نیز برای انجام مناسک عمره مفرده در قالب ۴۴کاروان وارد مکه مکرمه شدند.
 
این گزارش می افزاید، تاکنون ۵۹۴ هزار و  ۹۷۷ نفر از زائران ایرانی توانسته‌اند عمره مفرده را در سال جاری به جا آوردند و به کشور بازگردند.
 
درحال حاضر ۳۰ هزار و ۹۳۴ زائر ایرانی در مدینه منوره و ۳۳ هزار و ۲۶۴ زائر ایرانی در مکه مکرمه در ۱۲۴ هتل اسکان داده شده‌اند.
 
همچنین تعداد کل کاروان‌های حاضر در مدینه منوره ۲۲۷ نفر و در مکه مکرمه ۲۴۵ کاروان است. طبق برنامه ریزی انجام شده تاکنون ۱۵۳روز از اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده سپری شده و ۳۹ روز تا پایان عمره باقی مانده است.
 
همچنین در صورتی که مشکل صدور ویزا حل نشود، آخرین گروه از زائران ایرانی هفدهم تیرماه عازم مدینه منوره خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *