سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

فرار سربازان اسرائیلی از جولان

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 231341
فرمانده یگان 36 ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که اتفاقات جاری در سوریه احتمال درگیری در جولان را بیشتر کرده است و هر لحظه احتمال فرار گروهی سربازان اسرائیلی وجود دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سرهنگ «تمیر هایمن» فرمانده یگان 36 ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه از احتمال بروز فرار جمعی سربازان اسرائیلی در این منطقه خبر داد.
 
به گزارش السفیر،‌ این سرهنگ صهیونیست تاکید کرد که ارتش اسرائیل خود را برای آغاز موج فرار سربازان اسرائیل در جولان آماده می‌کند.
 
در حالی که سوریه خود قربانی تروریست‌های مسلحی است که از حمایت آمریکا و اسرائیل برخوردار است، هایمن مدعی شد که ارتش با توجه تحولات جاری سوریه، «احتمال فراوان می‌دهد که عملیات‌های تروریستی از سوریه آغاز شود... از مرزهایی که ده‌ها سال آرام بود...».
 
این افسر ارتش رژیم صهیونیستی برای اینکه وانمود کند سوریه بشدت ناآرام است، مدعی شد که عدم کنترل دولت مرکزی سوریه بر جولان بخصوص در منطقه حوران در جنوب سوریه، ممکن است این منطقه به محل فعالیت سازمان‌های جهادی [تکفیری] علیه اسرائیل تبدیل شود.
 
فرار از ارتش رژیم صهیونیستی خبر جدیدی نیست و این امر به وفور در ارتش اسرائیل دیده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
تكفيري ها به اسراييل كاري ندارن. چاقو دسته خودش را نمي برد