چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
او جباری و مجیدی را نمی خواهد !

عمل معکوس بمب های حاجی ؟

چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب: 230617
اگر چه قلعه نویی گفته مجیدی را نمی خواهم اما سکوت فتح الله زاده در این مورد نشان می دهد که او مانند حضور علوی مقدم می خواهد توپ نخواستن در زمین کادر فنی باشد !
به گزارش جهان به نقل از گل - حاجی استقلالی ها که اهل بمب ترکاندن بود ، این فصل بمباران معکوس را در دستور کار خود قرار داده است . نمونه عینی این موضوع در مصاحبه امروز او با فارس موجود است . جایی که خبرنگار از او می پرسد که گویا علی انصاری می خواهد جباری را راضی کند که در استقلال بماند اما فتح الله زاده می گوید : « من از این موضوع اطلاعی ندارم و چنین چیزی صحت ندارد ! »
این پاسخ مدیرعامل باشگاه استقلال نشان دهنده این است که او مجتبی جباری را نمی خواهد ! شنیده می شود که در آخرین مذاکره جباری با فتح الله زاده کار به درگیری فیزیکی هم کشیده شد و به همین خاطر فتح الله زاده علاقه ای به ادامه همکاری با جباری ندارد !

در این میان اما امیر قلعه نویی تصمیمش را اعلام کرده و تاکید کرده که جباری را می خواهد . از سوی دیگر اعلام شفاف قلعه نویی درباره نخواستن فرهاد مجیدی کار فتح الله زاده را تا مقدار زیادی راحت کرده است !
گفته می شود که فتح الله زاده و معاونان او اصلا تمایل ندارند که مجیدی به استقلال برگردد و شاید همین مخالفت آنها کلید راز رفتن کاپیتان فصل گذشته استقلال از این تیم باشد . فتح الله زاده البته در این مورد شگرد خاص خود را دارد . او درباره فرهاد مجیدی سکوت کرد چون خبردار بود که قلعه نویی ته دلش راضی نیست که فرهاد به جمع آبی پوشان بازگردد . از قضا شرایط طوری پیش آمد که قلعه نویی در روزی که به شدت از رفتن آندو تیموریان و بدقولی او ناراحت بود پاسخ عجولانه ای نسبت به فرهاد مجیدی بدهد .
فصل گذشته علوی مقدم که مدتها سوژه برنامه نود بود با نظر فتح الله زاده به تیم اضافه شد اما در عمل انگار که مظلومی علوی را خواسته بود .
فتح الله زاده این جور تاکتیکهای سیاست آمیز را خوب بلد است اما باید دید محبوبیت فرهاد مجیدی و مجتبی جباری و علاقه شدید هواداران به این دو بازیکن در طول فصل برای کادر مدیریت استقلال دردسرساز می شود یا خیر ؟
اگر گذشته را به یاد بیاوریم سکوت عجیب فتح الله زاده درباره مخالفت قلعه نویی با مجیدی به شدت عجیب است و خبر از دل حاجی می دهد ! درباره جباری هم باید دید اصرار قلعه نویی چه نتیجه ای را خواهد داشت .
مدیرعامل استقلال پس از جذب مهدی رحمتی سعی کرده شرایط را به نفع خود نشان دهد اما همه می دانند که استقلال بدون فرهاد مجیدی در نیم فصل گذشته چه هزینه ای برای مدیرعامل استقلال به همراه داشت . اگر فرهاد در استقلال می ماند شاید امروز نیازی به قائم مقام اقتصادی و دخالت هیئت مدیره در آمدن قلعه نویی به استقلال نبود
اگر تا چند روز دیگر حتی نظر ژنرال درباره فرهاد مجیدی ترمیم شد ، آنوقت از دل حاجی بیشتر خبردار خواهید شد ! !
بمب های فتح الله زاده معکوس عمل می کند و شاید این پایانی بر رفتارهای پوپولیستی مدیرعاملی باشد که می گوید : محبوب ترین مدیر فوتبال ایران است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *