يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کشف 600 هزار لیتر سوخت قاچاق

سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب: 230565
600 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک گروه که به صورت شرکتی و در قالب صادرات مواد حلال آلی کار فعالیت داشتند کشف شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،با دریافت اخبار و اطلاعاتی در خصوص قاچاق فرآورده‌های نفتی به معاونت قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان این معاونت قرار گرفت.
 
تحقیقات اولیه نشان داد که یک شرکت خصوصی تحت پوشش جابه‌جایی مواد حلال آلی، به صدور غیرقانونی فرآورده‌های نفتی سوبسیددار از جمله گازوئیل به خارج از کشور اقدام می‌کرد که ضمن انجام هماهنگی‌های لازم با ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، محل نگهداری این فرآورده‌های نفتی در منطقه شهریار شناسایی و در بازرسی از تعداد 12 تانکر ویژه حمل سوخت، نزدیک به 350 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و توقیف شد.
 
تحقیقات انجام شده نشان داد که این تعداد تانکر حاوی سوخت قاچاق، از استان سمنان ـ شهرستان دامغان بارگیری شده و شرکت قصد داشته تا در پوشش جابه جایی مواد حلال آلی، اقدام به قاچاق این مقدار سوخت از طریق مرزهای شرقی به خارج از کشور کنند.
 
با شناسایی محل فعالیت این شرکت در شهرستان دامغان، هماهنگی‌های لازم با پلیس آگاهی سمنان انجام شد که در بازرسی از محل شرکت نیز، مقدار 250 هزار لیتر سوخت قاچاق دیگر کشف و توقیف شد.
 
هم اکنون با هماهنگی‌های صورت گرفته با دادسرای ناحیه 20 تهران انجام تحقیقات تکمیلی در این خصوص در دستور کار معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *