سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
منابع مصری:

مرسی شنبه آینده سوگند می‌خورد

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب: 230427
منابع مصری تاکید کردند که "محمد مرسی"،‌ رئیس جمهوری منتخب مصر شنبه آینده مقابل دادگاه عالی قانون اساسی مصر سوگند خواهد خورد.
به گزارش جهان به نقل از فارس : روزنامه الیوم السابع، منابع آگاه مصری اعلام کردند که "محمد مرسی"،‌ رئیس جمهوری منتخب مصر صبح روز ۳۰ ژوئن (شنبه آینده) مقابل جمعیت عمومی دادگاه عالی قانون اساسی مصر سوگند خواهد خورد.

پیش از این یک منبع آگاه در حزب عدالت و آزادی مصر اعلام کرده بود که رئیس جمهور منتخب مصر اصرار دارد که در پارلمان سوگند یاد کند.

این منابع در ادامه افزودند: قرار است، نیروهای مسلح مصر به مناسبت انتقال قدرت به غیرنظامیان که می‌بایست همان روز ۳۰ ژوئن صورت گیرد، مراسم و جشن‌هایی را تدارک دیده‌اند.

منابع مذکور توضیح دادند که این جشن‌ها از روز یکم ژوئیه آغاز و تا دو روز ادامه می‌یابد تا به این ترتیب نیروهای مسلح مصر وفاداری خود را به اثبات رسانده و ادامه وظایف محوله به خویش تاکید کنند.

این درحالی است که از قاهره خبر می‌رسد محمد مرسی، رئیس‌جمهوری منتخب مصر، با "محمد حسین طنطاوی"، رئیس شورای عالی نظامی و "کمال الجنزوری"، نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور این کشور، راهکارهای انتقال قدرت در مصر را بررسی می‌کنند.

از سوی دیگر خبرگزاری آسوشیتد پرس در خبری اعلام کرد که محمد مرسی امروز به دفتر ریاست‌جمهوری در قاهره نقل مکان کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *