جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

حامی لاریجانی: تن به وحدت نمی‌دهیم

يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب: 230180
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای سالامی هرگونه وحدت این فراکسیون در قالب فراکسیون اصولگرایان را منتفی دانست و تاکید کرد: فراکسیون رهروان ولایت تحت لوای هیچ فراکسیونی قرار نمی گیرد.
به گزارش جهان، سید رمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با مهر گفت: فراکسیون رهروان ولایت کاملا مستقل است و تحت لوای هیچ فراکسیونی قرار نمی گیرد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در خصوص تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایی در مجلس نهم مانند مجلس هشتم اظهار داشت: در مجلس هشتم اصولگرایان در مقابل اصلاح طلبان به پیروزی رسیدند و فراکسیونی واحد تشکیل دادند اما در مجلس نهم هیچ رقابتی میان اصولگرایان و اصلاح طلبان وجود نداشت که بخواهیم در مقابل اصلاح طلبان فراکسیونی واحد تشکیل دهیم.

سخنگوی فراکسیون رهروان ادامه داد: جبهه پایداری و منتقدان دولت هم نمی توانند فراکسیونی واحد تشکیل دهند زیرا این افراد در انتخابات هم نتوانستند با هم به وحدت برسند و اصولا توکلی با امثال حسینیان و رسایی در یک فراکسیون جای نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، سیدرمضان شجاعی کیاسری پیش ازاین و به فاصله چند روز پس از سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تاکید ایشان بر راهبرد وحدت اعلام کرده بود با ادامه فعالیت فراکسیون فراگیر اصولگرایان در مجلس نهم موافق است و سایر فراکسیون های مجلس مانند رهروان و انقلاب نیز می توانند در زیر مجموعه این فراکسیون فعالیت سیاسی خود را ادامه دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *