شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

علت انصراف اسرائیل از حمله به غزه‬

يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 230160
مقامات رژیم صهیونیستی با اذعان به هراس از شرایط موجود در مصر و قیام مردمی در آن کشور زمان را برای حمله به غزه مناسب نمی دانند.
به گزارش جهان به نقل از همراهان نیوز به نقل از پایگاه خبری رِیدیس کارشناسان اسراییلی  اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی قادر به انجام عملیات تهاجمی به باریکه غزه نمی باشند زیرا شرایط داخلی در مصر بسیار خطرناک بوده و حماس می تواند با تحریک افکار عمومی محبوبیت خود و اخوان المسلمین را بیش از پیش افزایش دهد.
 
طبق برخی اخبار افشا شده مقامات صهیونیستی از نظامیان خواسته بودند به دنبال شلیک موشک از سوی گروههای مقاومت به هر نحوی این نیروها در باریکه غزه را سرکوب کنند و انتشار گزارش فوق پاسخی به این درخواست ها بوده و نشان دهنده این موضوع است که ارتش هیچ تمایلی به حمله زمینی به غزه ندارد.
 
 
گفتنی است با شدت گرفتن تنش ها بین رژیم صهیونیستی و باریکه غزه، بنی گنتس رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی فرماندهان ارتش را به رایزنی در این مورد فرا خوانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *