جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
جام ملت‌های اروپا -۲۰۱۲

حواشی سیاسی- ورزشی آلمان و یونان

جمعه ۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب: 229835
مصاف تیم‌های ملی فوتبال آلمان و یونان در یورو ۲۰۱۲ با حاشیه‌های مختلف سیاسی و ورزشی همراه شده و این حاشیه چند ساعت مانده به مسابقه تشدید شده است.
به گزارش جهان به نقل از  فارس، جدال امشب تیم‌های آلمان و یونان حاشیه های زیادی در پی دارد. آنگلا مرکل، صدراعظم ژرمن‌ها و همسر یواخیم لو، سرمربی تیم ملی این کشور برای تماشای بازی از نزدیک به محل انجام این بازی به شهر دانسیگ لهستان سفر کرده اند.

از طرفی حضور مقام ارشد سیاسی آلمان ها در این بازی باعث پیش کشیدن مباحث سیاسی موجود در سطح اروپا و میان این دو کشور شده است. ستارگان تیم یونان در مصاحبه‌های قبل از بازی خود به همین منظور اظهار داشتند به زمین مسابقه خواهند رفت تا با کسب برد احتمالی، از سیاست‌های اقتصادی مرکل در قبال این کشور جنوب قاره انتقام بگیرند.

این در حالی‌ است که تیتر روزنامه های امروز آلمان بیشتر به این امر اختصاص داشته و حتی بیلد عنوان کرد کشورش تاکنون از نظر اقتصادی به یونانی‌ها کمک های زیادی کرده اما امروز و از طریق این بازی، محال است کمکی صورت گیرد.

شایعه کمک رسانی ژرمن ها به یونانی ها این بار در میدان فوتبال چند ساعت مانده به مسابقه در برخی از سایت های خبری منتشر شد.

*همچنین پیش از شروع این بازی ، سانتوس مربی یونان اعلام کرد به جای کارگونیس محروم و ۲ اخطاره از وجود بازیکنی همچون ماکوس استفاد خواهد کرد تا ضریب دفاعی خط میانی تیمش را مقابل حمله ورهای حریف افزایش دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *