دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

کفش پراکنی در مجلس پاکستان +فیلم

پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 229656
یک نماینده زن طرفدار دولت در مجلس ایالتی پاکستان پس از بروز اختلاف با مخالفان، کفش خود را بسوی آنان پرتاب کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس به نقل از پایگاه خبری "دنیا نیوز"، پرتاب کفش توسط یک عضو زن طرفدار دولت در مجلس ایالتی پاکستان سبب شد اعضای اپوزیسیون مجلس را ترک کنند.
 
در حالی که شلوغی و اغتشاش در مجلس پنجاب به امری عادی تبدیل شده روز گذشته پس از آغاز بکار مجلس ایالتی، اعضای اپوزیسیون در اعتراض به بحران کمبود برق و انرژی با کوبیدن بر روی میزها اقدام به ایجاد همهمه و سر و صدا کردند.
 
بعد از اینکه نمایندگان حزب مسلم لیگ شاخه قائد اعظم اعضای اپوزیسیون را حامی تروریسم علیه دولت خواندند،اعضای اپوزیسیون و طرفداران دولت با صدای بلند علیه یکدیگر شعار دادند.
 
"شیخ علاءالدین" رئیس و یکی از اعضای طرفدار دولت در مجلس در اعتراض به نمایندگان زن که از اپوزیسیون حمایت می‌کردند گفت: زنان طرفدار اپوزیسیون جایگاه واقعی خود را درک نکرده و سعی دارند بر کل مجلس مسلط شوند و مشخص نیست چگونه این زنان توانسته‌اند به مجلس راه یابند.
 
در این هنگام نمایندگان زن طرفدار اپوزیسیون مقابل رئیس مجلس اجتماع کردند و این در حالی بود که طرفداران دولت شیخ علاءالدین را درمیان گرفتند تا آسیبی به وی نرسد.
 
یکی از زنان طرفدار اپوزیسیون در اعتراض به سخنان شیخ علاءالدین لایحه بودجه تصویب شده در مجلس را پاره کرد این اقدام وی سبب شد خانم "انجم صفدر" از طرفداران دولت به نشانه اعتراض به سمت اعضای اپوزیسیون کفش پرتاب کند.
 
سرانجام اعضای اپوزیسیون به نشانه اعتراض ساختمان مجلس را ترک کردند.

اینجا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *