يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

انگليس- ايتاليا، فينال در یک چهارم نهايي

پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب: 229582
اشتباه فاحش كمك داور مجارستاني بازي انگليس و اوكراين سرنوشت تيم‌هاي حاضر در مرحله يك چهارم نهايي را رقم زد. انگليس در حالي موفق شد با تك گل وين روني ميزبان مسابقات را شكست بدهد
به گزارش جهان به نقل از «تابناک»،  در صحنه‌اي كه مهاجم اوكراين در مصاف تك به تك با جو هارت، توپ را از خط دروازه انگليس عبور داد، كمك داور بازي اين گل مسلم را ناديده گرفت تا اوكراين هم به سرنوشت لهستان، ديگر ميزبان يورو ۲۰۱۲ كه از دور مسابقات حذف شد دچار شود.

اوكراين در حالي از دور مسابقات كنار رفت كه با توجه به باخت ۲ برصفر فرانسه مقابل سوئد در صورت عبور از انگليس حتي مي‌توانست به عنوان تيم اول اين گروه راهي مرحله يك چهارم نهايي شود. به اين ترتيب اوكراين به شكل تراژيكي از دور مسابقات كنار رفت و انگليس با سه امتياز همين بازي به عنوان صدرنشين راهي مرحله بعدي مسابقات شد.

صدرنشيني انگليس، در مرحله يك چهارم نهايي اين تيم را رودرروي تيم ملي ايتاليا قرار خواهد داد. فرانسه هم در اين مرحله به مصاف تيم مدعي اسپانيا خواهد رفت و ممكن است دوم شدن خروس‌ها در اين گروه به قيمت باخت مقابل اسپانيا و حذف آنها از دور مسابقات تمام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *