شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۸
در گفتگو با جهان نیوز مطرح شد؛

هشدار مداح اهل بيت به مدیران بولتن جريان انحرافي

پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 229565
مداح اهل بيت عليهم السلام، از دستگاه قضايي خواستار پيگرد قانوني اهانت بولتن جريان انحرافي به حا ج منصور ارضي و پامنبري هاي مداحان اهل بيت عليهم السلام شد.
مجيد بنی فاطمه، مداح اهل بيت، در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی جهان نيوز در خصوص ضرورت هاي حضور مداحان در عرصه هاي دفاع از انقلاب و ارزشها، همه آحاد مردم و گروهها را دارای مسئولیت و تکلیف در برابر مهم ترین موضوع کشور(جنگ نرم) دانست و گفت: از آنجا که رهبر فرزانه انقلاب مسأله بصیرت‌بخشی در مداحی را مورد تأكید قرار داده اند مداحان بر خود فرض می دانند دعوت ولی خود را لبیک گفته و در مراسم ها و مداحی اهل بیت وظیفه خود را ایفا کنند چرا که معتقدیم بر اثر بصیرت بوده كه ملت ایران استقلال و معرفت و ایمان خود را حفظ كرده است.

وی از مداحان به منزله افسران عالیرتبه جنگ نرم یاد کرد و افزود: نبرد کنونی، جنگ افکار، ارزشها، اعتقادات و باورهاست و دشمن به واسطه جریانهای انحرافی و فرقه های ضاله همچون "وهابیت"به شیوه های گوناگون و طرح شبهات درصدد ضربه به مکتب تشیع و عاشورایی است و از این روی کار مداحان در فضای جنگ نرم بسیار سخت تر از گذشته است.

این مداح اهل بیت، عقده گشايي و تعرض اخير بولتن جريان جنجالی در دولت نسبت به حاج منصور ارضي و ديگر مداحان اهل بيت عليهم السلام، خاطرنشان کرد: حاج منصور ارضی و ديگر مداحان مخلصانه و دقیقا بر مبنای توصیه های رهبر معظم انقلاب و بدون توجه به جوسازیها و بداخلاقیهای افراد منحرف و جریان های سیاسی به مداحان به وظیفه خود عمل می کنند و در مسير دفاع از حريم ولايت حاضرند همه وجود خودشان را فدا كنند.

بني فاطمه اهانت بولتن مذکور به مداحان اهل بيت عليهم السلام و پامنبري هاي آنان را قابل گذشت ندانست و افزود: مدعي العموم بايد در برابر این توهين های آشكار به متدينين و امت حزب الله واكنش عملي و قاطع داشته باشد.

اين مداح اهل بيت عليهم السلام در عين حال تاكيد كرد: این جريان بداند كه مداحان اهل بيت عليهم السلام بیش از پیش در مقابل حرکت های انحرافی در دین و ارزشها افشاگری خواهند کرد.

گفتني است، اخیرا بولتن جريان انحرافي در يادداشتي، جامعه مداحان را افرادي "رواني" معرفي كرده بود كه از طريق تريبون ها خود را تخليه رواني مي كنند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مداح باید اهل عرفان و سلوک باشد
Iran, Islamic Republic of
در مورد برخی از این افراد که اگر گفته واقعا راست گفته
Germany
در هر قشری از اقشار جامعه ممکنه یک سری افراد مشکل‌دار پیدا بشن اما این دلیل نمیشه ما همه اون قشر رو به بدی متهم کنیم مثل متهم کردن همه بازیگران به فساد یا همه مداحان به تندروی یا هر اتهام دیگری
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برخی از مداحان گاهی از نفوذ کلام خود غافلند و از تاثیر سیاسی اجتماعی سخنان خود بی خبرند و گاهی از سر اخلاص بدون در نظر گرفتن تبعات سخن مطالبی را عنوان می کنند که حتی جایگاه رفیع مداحی را خدشه دار می کند مداحان ولایت مدار نباید از ولی و زعیم مان جلوتر باشند و برخی از مسائل حاشیه ای را برخلاف سیره رهبری مطرح کنند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، خیلی از اهل سیرو سلوکاش عاشوراها تو کربلاها ازشون خبری نبود، دنبال زاهد بازیشون بودن.
ضمنا شاید گاهی امسال حاج منصور به نظر شماها تند رفته باشند ولی اون دنیا حاج منصورها رو خواهید شناخت.
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مصداق بارز سیاست ودیانته.هر کس هم که پیرو آقا اباعبدالله (ع) باشه مطمئنا هم به دنبال سیاسته هم به دنبال دیانت. پس اینقدر نگید که مداح باید دنبال سلوک باشه، دنبال عرفان باشه، بله اینها همه درست ولی در کنار همه ی اینها سیاست هم باید باشه.
حاج آقا منصور پرچمت بالاست.
شما یک مداح بصیر، دل سوخته و با عشقی. خدا به حق امام حسین (ع) عمر با برکت بهت بده که همیشه زیر سایه امام حسین (ع) راه حق رو به ما نشون بدی و خودتم ثابت قدم باشی.
در ضمن آقا سید مجید بنی فاطمه از شاگردان بااخلاص حاج اقا منصور هستن، خدا به ایشون خیر کثیر بده
Iran, Islamic Republic of
در زیارت جامعه کبیره نقل شده:
السلام علیکم یا اهل بیت النبوه و موضع الرساله ..... و ساسه العباد
سلام برشما ای خاندان نبوت و جایگاه رسالت ..... و سیاستمداران بندگان

این یعنی چه ؟

یعنی اهل بیت عصمت سیاستمدار بوده و پیروان آنها هم میبایست باشند
در حقیقت اگر پیروان اهل بیت (ع) سیاست ندانند و حاکم آنها و زمامدارشان شخصی شود که دین نداشته باشد آیا دین خدا رواج خواهد یافت ؟
پس یعنی همه باید سیاست سالم را بشناسند و بهترین آنان کسی است که با علوم دینی آشنا باشد
این عزیزان که مردم را به خودشان دعوت نمی کنن بلکه یاد خدا را در دل مردم زنده می کنن.
خدا به همه این عزیزان توفیق بیشتر عنایت بفرماید و همه منحرفین را هدایت کند
Iran, Islamic Republic of
کسی نگفته مداحان بزرگوار درسیاست دخالت نکنند بلکه حرف این است جلوتر از علما و رهبری حرکت نکنند یعنی حرفی نزنند تا دیگران بگویند فلانی فتوای قتل صادر کرده همین