پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۳

روزنامه ایران از ملت ایران عذرخواهی کند

يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 654453
آقای عبدی بگوید قبل از انقلاب چطور جلوی گناه شُرب خَمر گرفته می‌شد که امروز همان نسخه را گستاخانه تجویز نموده است؟
به گزارش جهان، دکتر محمد لطفی زاده در وبلاگ خود نوشت:
آقای عباس عبدی در روزنامه ایران (ارگان دولتی با بودجه بیت‌المال) با یادآوری ناکارآمدی دوربرگردان‌های زمان شهرداری رئیس جمهور دولت نهم در بزرگراه‌های تهران، از یک فرد به اصطلاح آشنا به امور فقهی نقل قول می‌کند که چون مشروبات الکلی تقلبی (در یک کشور 80 میلیونی) حدود 80 نفر را از بین برُده پس باید علاقمندان، اِشانتیونی از مشروب به دست بگیرند و آزادانه از اصل بودن آن با مراجعه به مراکز آزمایش اطمینان حاصل کنند تا میزان مرگ کم شود). سپس زیرکانه این ایده را که بازخوانی می‌کند آن را دوربرگردان فرهنگی نامیده و می‌گوید قانون بُرندگی محدودی دارد و باید در ذهن و وجدان مردم نفوذ کرد. بعد به صراحت نظر خود را ابراز کرده و می‌گوید گناه را باید به طریق دیگری جلوگیری کرد، همچنان که پیش از انقلاب انجام می‌شد!

آیت الله سید احمد خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران محکم مقابل این نوشته موضع گرفته و می‌گوید آرزوی آزادشدن مشروبات الکلی و بعد هم بی‌حجابی و به رفراندوم گذاشتن حکومت دینی را به گور می‌بَرید. ایشان را متهم می‌کنند که اصلاً پیام یادداشت آقای عبدی را متوجه نشده است!!! حالا چند نکته :

1 - آقای عبدی بگوید قبل از انقلاب چطور جلوی گناه شُرب خَمر گرفته می‌شد که امروز همان نسخه را گستاخانه تجویز نموده است؟

2 - نویسنده یادداشت موهِن از کجا آمار درآورده که (تعداد بسیار زیادی) از رانندگان در ایران مَست هستند و بعد هم زیرکانه (حد مجاز) برای مصرف الکل قائل شده است؟

3 - آقای عبدی بگوید شکست فاحش مورد ادّعا در زمینه شبکه اجتماعی و نیز ذکر (هزینه‌های) مادی و معنوی فراوان در مهاجرت مردم از یک پیام‌رسان جاسوسی و برانداز به شبکه‌های داخلی را بر اساس کدام آمار رسمی و عُرف دینی و اجتماعی به دست آورده است؟

انصاف و غیرت دینی حکم می‌کند حداقل روزنامه ایران ضمن تشکر از موضع درست امام جمعه موقت تهران، به دلیل انتشار این یادداشت بی‌اساس و زشت از خانواده شهداء و ملت ایران پوزش طلبیده و بجای توجیه غیرمنطقی، راه نفوذ عوامل ضداسلام و حکومت اسلامی را مسدود و عاملان چراغ سبز نشان دادن به این جریان را تنبیه نماید. این بزرگراه فسادی که کلنگ آن در یادداشت آقای عباس عبدی به زمین روزنامه دولتی زده شده به فضل الهی ساخته نمی‌شود چه برسد به آنکه به دوربرگردان نیاز داشته باشد!

و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
زنان را هم به ورزشگاه بردند ولی مردم گرانی را فراموش نکردند حالا اومدند سراغ مشروبات الکلی
رضا
Iran, Islamic Republic of
دكتر ؟!!