جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بازتاب افشاگري وزير اطلاعات

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 229544
افشاگري وزير اطلاعات ايران درباره نقش داشتن يکي از کشورهاي همسايه در کمک به رژيم صهيونيستي براي ترور دانشمندان هسته اي ايران بازتاب گسترده اي در مطبوعات باکو داشت.
به گزارش جهان به نقل از جام جم آنلاین، خبرگزاري مديافوروم با تيتر "اشاره وزير اطلاعات به مشارکت عمل يکي از کشورهاي همسايه در ترور دانشمندان هسته اي ايران"، روزنامه يني مساوات با تيتر "اشاره وزير اطلاعات اطلاعات ايران به آذربايجان" و روزنامه آزادليق با تيتر "بيانات تامل برانگيز وزير اطلاعات ايران" و بسياري از منابع خبري جمهوري آذربايجان ، اين موضوع را منعکس کردند.
 
آقاي مصلحي وزير اطلاعات جمهوري اسلامي ايران اخيرا با اعلام بازداشت 20 تن از عاملان ترور دانشمندان هسته اي ايران گفت بسياري از اطلاعات درباره عوامل تروريستي در خارج از ايران جمع آوري شده و رژيم صهيونيستي در عمليات تروريستي ضد شهروندان ايراني از امکانات، آموزش و ارتباط دو سرويس جاسوسي آمريکا (CIA) و MI6 انگليس بهره برده است.
 
وزير اطلاعات ايران تاکيد کرد : در عمليات کشف مربوط به دو شبکه تروريستي اخير مشخص شد که صهيونيست ها از خاک يک کشور همسايه ايران براي انجام عمليات تروريستي در ايران استفاده کردند که اين موضوع  قابل تحمل نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *