دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

از واژه‌سازی لاریجانی و خودشیرینی نماینده سابق تا استانی با 500 خودکشی در سال!

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 228938
قرائت قرآن توسط مدیر وزارت خارجه، انتقاد نماینده ولی فقیه از وضعیت ازدواج جوانان، کنایه های لاریجانی نسبت به تاخیر در برگزاری مراسم و اصطلاح جدید وی درباره تخریب های سیاسی از حاشیه های مراسم تقدیر از نخبگان همدانی بود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، اجتماع روحانیون و ائمه جمعه نخبگان و نمایندگان استان همدان شب گذشته با حضور رئیس مجلس شوای اسلامی در هتل شیان تهران برگزار شد که با حاشیه های جالبی همراه بود.

* با وجود اینکه علی لاریجانی از ساعت 21 وارد تالار هتل شیان شد، این برنامه با تاخیر زیاد و از ساعت 22 آغاز شد تا ساعت 24 ادامه داشت .

* در این مراسم که با عنوان نشست نخبگان استان همدان برگزار شد، محمد حسین صالحی مرام معاون سابق اسفندیار رحیم مشایی در نهاد ریاست جمهوری و معاون فعلی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، محمد حسین صوفی معاون سازمان صدا وسیما، مجید مظفری بازیگر سینما، حسن غفوری فرد نماینده مجلس هشتم، محمد باقر بهرامی سفیر ایران در آذربایجان، علی رازینی معاون حقوقی قوه قضاییه و موسوی مسئول دفتر آیت الله نوری همدانی حضور داشتند.

* قاری آغاز این مراسم به گفته مجری از مدیران وزارت خارجه بود.

* در تالار محل برگزاری این مراسم تزئینات مربوط به برگزاری جشن های عروسی به چشم می خورد و بیانگر مورد استفاده اصلی تالار در طول سال بود.

500 خودکشی در سال

* آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه انتقاد و نقد خصلت یک جلسه است گفت: هم اکنون 4 میلیون دختر بالای 25 سال در کشور وجود دارند که امکان ازدواج ندارند. حال باید گفت ساخت پل بندرعباس - قشم مهمتر است یا سرنوشت ازدواج این جوانان؟ وی همچنین گفت در یکی از استانهای همجوار استان همدان سالانه پانصد نفر خود را می کشند.

 خودشیرینی نماینده سابق

* اصغر حجازی از نمایندگان استان همدان در دوره هشتم نیز تقدیر ویژه ای لاریجانی به عمل آورد و گفت: بهترین وقت های مجلس هشتم زمانی بود که از سخنان دکتر لاریجانی بهره مند می شدیم.

* به دلیل تاخیر زیاد در زمان برگزاری مراسم ، پذیرایی از مهمانان با شیرینی ومیوه بعد از ساعت 11:30 شب و همزمان با سخنرانی لاریجانی انجام شد. رئیس مجلس در میانه سخنرانی در این باره گفت: من فکر می کردم امشب شام خدمت همدانی ها باشیم اما با این وضعیت احتمالا صبحانه خدمت شما هستیم.

* دریدگی گفتاری از کلمات ابدعی جدید لاریجانی در جلسه شنبه شب بود. لاریجانی زمانی که می خواست این کلمه را بکار ببرد خطاب به حضار گفت می خواهم چیزی بگویم که شاید بگوئید کمی گستاخ هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
به این نکات توجه کنید:
-"اجتماع روحانیون و ائمه جمعه نخبگان و نمایندگان استان همدان شب گذشته با حضور رئیس مجلس شوای اسلامی در هتل شیان تهران برگزار شد"مگه شهری به قدمت فرهنگی همدان تالار و محل برگزاری جلسه نداره که تو تهران که مرکز ترافیک ایرانه جلسه رو برگزار کردید؟
-شما چه کردید برای تسهیل راه ازدواج که یک پسر بی پولی مثل بنده قدرت داشته باشه حداقل حرفی از این موضوع بزنه یا چه فرهنگ سازی کردید برای پدرو مادرهای امثال من که همه چیز رو پول و مدرک و ... می بینندو وقتی بهشون معترض میشی همه چیز رو بدون تلاش به خدا واگذار می کنند
-... از نمایندگان استان همدان در دوره هشتم نیز تقدیر ویژه ای از لاریجانی به عمل آورد و گفت: بهترین وقت های مجلس هشتم زمانی بود که از سخنان دکتر لاریجانی بهره مند می شدیم."
تاکی این مجیز گو ها و بادمجان دور قاب چین ها را باید تحمل کنیم؟

من به طور کلی متوجه شدم آقایون نه حرف رهبر رو گوش میدن نه حرف ائمه نه حرف رسول خدا رو حتی نوعا حرف خدا رو هم گوش نمیدن وگرنه دین ما اگر اجرا می شد اوضاعمون اینجوری نبود و هر روز وضع ما بدتر نمیشد و اونها بدون هیچ رنجش خاطری در اطرافیانشون پیش نمی رفتند و آقا زاده پروری نمی کردند!!!!!!!!!
اینکه تهرانه خدا به داد شهرستانها برسه!!!!
Iran, Islamic Republic of
ازدواج جوانان سر جای خودش احداث پل هم سر جای خودش این دو هیچ منافاتی با هم ندارند که ما آنها را با هم مقایسه کنیم و بعد یکی را ارجح از دیگری بدانیم. مگر شما می توانید بگوئید در بدن انسان مغز مهمتر است یا قلب؟ مثلا" بگوئید ما به مغز بیشتر احتیاج داریم پس قلب را تعطیل کنیم برود پی کارش. از همین چند سطری که از جلسه منتشر کردید معلوم می شود جلسه خیلی پر بار بوده !!!!!!!!!!!!!!!!!!! در حد تیم ملی . کاش یک گزارشی هم از هزینه برگزاری این جلسه منتشر می کردید و بعد ما حصل جلسه را هم بررسی می کردید و پس از مقایسه این دو می فهمیدید که این جلسه فقط برای گذران وقت و رفع خستگی آقایان برگزار شده ولاغیر .
Iran, Islamic Republic of
عزیز ما گفته اند مگر شهری به قدمت همدان سالن اجتماعات ندارد؟ باید گفته شود که همدان هرچی دارد متعلق به زمان هخامنشیان است. اگر شما به این شهر سری بزنید خواهید دید که در همدان چاله چوله هایی به قدمت تاریخ وجود دارد و انگار نه انگار که استاندار و مسوول و شهر داری در این شهر هستند. شما خیل عظیم جوانان بیکار را در این شهر می بینید و خیل عظیم جوانانی که در مسیر لغزش به دامن اعتیاد پرپر می شوند و کسی به دادشان نمی رسد.در این شهر پارتی بازی به وفور دیده می شود و اکثر جوانان مومن و بسیجی و کاربلد پشت دیوار پارتی بازیهای مسوولین فاسد مانده اند و کسی به دادشان نمی رسد و کسی نیست که بپرسد استخدامیهای ادارات این شهر با چه ضابطه ای صورت می گیرد.لطفا به آزمون استخدامی شهرداری این شهر سری بزنید تا ببینید که چگونه جوانان زیادی را به امید استخدام به پای آزمون استخدامی می کشانند و آخر پسرعمو و دخترخاله های خودشان را استخدام می کنند. فاجعه در این شهر فقط به مجیز گویی‌های نماینده سابق برنمی گردد. بلکه اقدامات نمایشی مسوولین این شهر حرص مردم را درآورده. در این شهر حتی یک مرکز تفریحات سالم و یایک مرکز خرید احداث نمی شود چرا که ممکن است رییس جمهور خودخوانده این شهر ناراحت شود....