سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

موساد و سیا درمقابل‌وزارت‌اطلاعات‎زانو زدند

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب: 228849
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: به لطف الهي، سرويس هاي اطلاعاتي با سابقه‌اي مانند سيا و موساد در مقابل هوشمندي وزارت اطلاعات زانو زده اند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران : نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: به لطف الهي، سرويس هاي اطلاعاتي با سابقه‌اي مانند سيا و موساد در مقابل هوشمندي وزارت اطلاعات زانو زده اند.

حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، يکي از مهم ترين عوامل اقتدار هر کشوري را نهادهاي اطلاعاتي آن کشور برشمرد و اظهار داشت: دستگاه‌هاي اطلاعاتي، بايد از مبادي ورودي و خروجي مأموريت هايي که متوجه آنها است آگاهي خاص داشته باشد.

وي ضمن اشاره به اشراف حداکثري وزارت اطلاعات ايران در پيگيري موضوعات پيچيده، تأکيد کرد: در طول ۳۳ سال انقلاب اسلامي، وزارت اطلاعات نقش مثبتي را در حفظ حريم امنيتي کشور ايفا کرده و در شناسايي دسيسه هاي پيچيده، به موقع وارد عمل شده است.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران افزود: در چند وقت اخير، سرويس هاي اطلاعاتي با سابقه اي مانند سيا و موساد عمليات هاي پيچيده اطلاعاتي را عليه ايران اجرا کردند اما همگي آنها به لطف الهي در مقابل وزارت اطلاعات زانو زده اند.

حجت الاسلام سعيدي با اشاره به نقش پر رنگ موساد در ترور دانشمندان هسته اي کشورمان، تصريح کرد: اخيراً نيز آشکار شده است که خود آژانس اتمي نيز نقش جاسوس را براي سرويس هاي اطلاعاتي آمريکا ايفا کرده است که اين مسئله مايه ننگ اين آژانس است.

وي در ادامه، عمليات شناسايي و دستگيري ضارب شهيد علي‌محمدي و همچنين دستگيري ريگي را حرکتي فوق العاده از جانب وزارت اطلاعات برشمرد و اظهار داشت: دست و پنجه نرم کردن با سازمان اطلاعاتي رژيم صهيونيستي کار آساني نيست و اقدامات هوشمندانه و بي نظير وزارت اطلاعات، صهيونيست‌ها را در بهت و حيرت فرو برده است.

حجت الاسلام سعيدي در پايان خاطرنشان کرد: به طور حتم تعهد وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) در شناسايي عوامل ترور دانشمندان کشور، زمينه جاري شدن لطف الهي را براي ملت ايران فراهم کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *