دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

فیلم/ بوسه 'سردار' بر دستان 'سربازان'

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب: 228798
در آستانه روز "سرباز" فیلمی کمتر دیده شده از یکی ازسرداران شهید منتشر می‌شود تا الگویی باشد برای تمامی فرماندهان که سربازان را مانند فرزندان خود بدانند.
به گزارش جهان، بزرگان ما همواره بر خوش رفتاری با سربازان تاکید داشته‌اند اما نکته‌ای که باعث شده تا برخی فرماندهان همواره در دل سربازان بمانند، احترام و حفظ شان جایگاه سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
 
در این میان، نکات قابل توجهی را در دوران دفاع مقدس از برخورد فرماندهان و سربازان شنیده‌ایم و اکنون شاهدیم برخی از فرماندهان این منش را در سالهای پس از جنگ نیز به دنبال داشته‌اند و همچون پدری خود را وقف سربازان کرده‌اند.
 
خبرگزاری فارس در آستانه روز "سرباز" فیلمی کمتر دیده شده از یکی از همین سرداران شهید را منتشر می‌کند تا الگویی باشد برای تمامی فرماندهان که سربازان را مانند فرزندان خود بدانند.
 
در این فیلم، سردار شهید نورعلی شوشتری، در میان سربازان حضور پیدا کرده و بر دستان آنان بوسه می‌زند.
 
سردار نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه قدس سپاه، مهرماه سال 88 در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

اینجا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا رحمت کند این شهید بزرگوار را