سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

غنی سازی خط قرمز جمهوری اسلامی است

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 228687
معاون امور بین الملل رئیس جمهور گفت: نتایج مذاکرات در مسکو با حفظ خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران که همان غنی سازی 20 درصد است مثبت خواهد بود و به آن خوشبین هستم.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی سعیدلو  معاون بین الملل رییس جمهور، با اشاره به مذاکرات صورت گرفته و سفر وزیر خارجه روسیه به کشورمان، تصریح کرد: نتایج مذاکرات در مسکو با حفظ خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران که همان غنی سازی 20 درصد است مثبت خواهد بود و به آن خوشبین هستم.

وی در ادامه به اهمیت و دستاوردهای اجلاس شانگهای اشاره کرد و افزود: ایران طی سالهای اخیر حضور مستمری در این اجلاس به عنوان عضو ناظر داشته و تلاش شده در یک فاصله زمانی معقولی این عضویت ناظر به اصلی تبدیل شود.

معاون امور بین الملل رئیس جمهور گفت: ایران در سال جاری با دو هدف اصلی در این اجلاس حضور یافت و پیشنهاداتی را برای عبور از تحولات جاری و بحرانهای اقتصادی جهان ارائه کرد و دیدارهای رسمی با سران کشورهای عضو انجام داد که بسیار اهمیت داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *