سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

درخواست سازمان عفو بین‌الملل از اسرائیل

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 227043
سازمان عفو بین الملل در گزارشی از رژیم صهیونیستی خواست که به بازداشت بدون اتهام شهروندان فلسطینی پایان دهد.
به گزارش جهان به نقل از مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان عفو بین الملل امروز در گزارشی از رژیم صهیونیستی خواست که فلسطینی هایی که بدون اتهام یا محاکمه در بازداشت بسر می برند را آزاد یا عادلانه آنها را محاکمه کند.

در این گزارش آمده است: اسرائیل در این بازداشت ها که آن را بازداشت اداری می نامد شهروندان فلسطینی را به مدت 6 ماه بدون اتهام و محاکمه بازداشت می کند و در صورت دلخواه به طور نامحدود آن را تمدید می کند.

سازمان عفو بین الملل در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر دستکم 308 فلسطینی از جمله 24 نماینده مجلس قانونگذاری و فعالان حقوقی و خبرنگار در بازداشت اداری بسر می برند اعلام کرد که این نوع بازداشت میراث به جا مانده از قیمومیت انگلیس بر فلسطین پیش از تاسیس رژیم غاصب صهیونیستی است.

گفتنی است رژیم صهیونیستی روز گذشته "ثائر حلاحله" 34 ساله و ساکن الخلیل را پس از 76 روز اعتصاب غذا در اعتراض به بازداشت خود موسوم به بازداشت اداری آزاد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *